[NMD21] Thomas Barta: Hoe wint de Marketeer? (1)

[NMD21] Thomas Barta: Hoe wint de Marketeer? (1)
  • B2b
  • 15 jul 2021 @ 15:48
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Kennissessie

Op 9 september spreekt Thomas Barta als keynote op de Nima Marketing Day over marketingleiderschap. In deze serie bespreken we verschillende onderwerpen van zijn masterclass. Aflevering 1 gaat over de winst die marketeer kan boeken.

Waar kan je als marketeer de winst boeken? In een onderzoek onder meer dan duizend mensen uit tachtig landen komt Thomas Barta tot de volgende conclusies. Hij pleit vooral voor veranderingsmanagent. De beste marketeers weten hoe ze marketing moeten uitvoeren, maar weten vooral ook hoe ze een idee moeten uitwerken. Ook het merk speelt een grote rol in wat werkt. Technische marketing skills en persoonlijkheid maken weinig tot geen verschil. Het minst belangrijke is of je een man of een vrouw bent. In het falen van marketing is er totale gelijkheid.

Benieuwd geworden naar Thomas Barta? Hij is te zien op de Nima Marketing Day! Klik hier voor tickets. De video van de Masterclass is hier te zien.

 

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken