Beursseizoen geopend: 5 tips om op te vallen
- B2b
- 1 jun 2016 @ 15:25
- Link
-
Luuk Rouwhorst
internetstrateeg
Team Nijhuis - EvenementZakelijk
- 1 jun 2016 @ 15:25
- Luuk Rouwhorst
Beurzen zijn anno 2016 nog steeds een goede mogelijkheid om in contact te treden met de klant. Met de mooiste stands proberen bedrijven de aandacht te trekken. Maar hoe steekt je hier nou met kop en schouders bovenuit? Met goed presentatiemateriaal alleen bent je er niet. Beter is het om ervoor zorgen dat het presentatiemateriaal eruit knált en op die manier de aandacht van de bezoeker trekt. In dit artikel geef ik 5 tips om echt op te vallen!
Roll-up banner
Een roll-up banner behoort tot de basis van iedere beursstand en is heel eenvoudig in gebruik. Ze kunnen meerdere malen gebruikt worden. Roll-up banners zijn bovendien goedkoop in aanschaf.
Presentatiewand
Wie een echte goede indruk wil achterlaten kan op zoek gaan naar een prestatiewand, bedrukt in eigen huisstijl. Het systeem is snel in- en uitklapbaar en gemakkelijk te hergebruiken op een andere beurs.
Beurstapijt
Maak gebruik van eigen beurstapijt op de stand. Hiermee valt u echt op ten opzichte van andere stand. Laat het tapijt drukken in de huisstijl of leg het beurstapijt in een vorm. De ideale eye-catcher!
Counter/balie
Nu de vloer, wand en ander promotiemateriaal in de stand zijn, rest nog één belangrijk product: Een aanspreekpunt. Met een counter of balie creëer je gemakkelijk een centraal aanspreekpunt voor alle bezoekers. Het centrale punt in de beursstand is dé plek waar de bezoekers naartoe stromen. Zorg ervoor dat hier voldoende informatie aanwezig is zoals: flyers, folders en brochures.
Goodiebag
Als klap op de vuurpijl krijgt de geïnteresseerde bezoeker een goodiebag mee. Natuurlijk gevuld met enkele relatiegeschenken waar natuurlijk het bedrijfslogo op staat! Er zijn talloze gadgets die je kunt voorzien van een logo en die niet duur zijn. Denk bijvoorbeeld aan: pennen, sleutelhangers, USB-sticks en zelfs bedrukte blikjes frisdrank. Zo is je merk nog maanden aanwezig op het bureau van de klant.
Vergeet daarnaast niet om gegevens van potentiële klanten te vergaren.
-
Luuk Rouwhorst
- Werkt bij: Team Nijhuis
- Functie: internetstrateeg
- Website:http://www.teamnijhuis.nl/zoekmachine-marketing
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management