Beursseizoen geopend: 5 tips om op te vallen
- B2b
- 1 jun 2016 @ 15:25
- Link
-
Luuk Rouwhorst
internetstrateeg
Team Nijhuis - EvenementZakelijk
- 1 jun 2016 @ 15:25
- Luuk Rouwhorst
Beurzen zijn anno 2016 nog steeds een goede mogelijkheid om in contact te treden met de klant. Met de mooiste stands proberen bedrijven de aandacht te trekken. Maar hoe steekt je hier nou met kop en schouders bovenuit? Met goed presentatiemateriaal alleen bent je er niet. Beter is het om ervoor zorgen dat het presentatiemateriaal eruit knált en op die manier de aandacht van de bezoeker trekt. In dit artikel geef ik 5 tips om echt op te vallen!
Roll-up banner
Een roll-up banner behoort tot de basis van iedere beursstand en is heel eenvoudig in gebruik. Ze kunnen meerdere malen gebruikt worden. Roll-up banners zijn bovendien goedkoop in aanschaf.
Presentatiewand
Wie een echte goede indruk wil achterlaten kan op zoek gaan naar een prestatiewand, bedrukt in eigen huisstijl. Het systeem is snel in- en uitklapbaar en gemakkelijk te hergebruiken op een andere beurs.
Beurstapijt
Maak gebruik van eigen beurstapijt op de stand. Hiermee valt u echt op ten opzichte van andere stand. Laat het tapijt drukken in de huisstijl of leg het beurstapijt in een vorm. De ideale eye-catcher!
Counter/balie
Nu de vloer, wand en ander promotiemateriaal in de stand zijn, rest nog één belangrijk product: Een aanspreekpunt. Met een counter of balie creëer je gemakkelijk een centraal aanspreekpunt voor alle bezoekers. Het centrale punt in de beursstand is dé plek waar de bezoekers naartoe stromen. Zorg ervoor dat hier voldoende informatie aanwezig is zoals: flyers, folders en brochures.
Goodiebag
Als klap op de vuurpijl krijgt de geïnteresseerde bezoeker een goodiebag mee. Natuurlijk gevuld met enkele relatiegeschenken waar natuurlijk het bedrijfslogo op staat! Er zijn talloze gadgets die je kunt voorzien van een logo en die niet duur zijn. Denk bijvoorbeeld aan: pennen, sleutelhangers, USB-sticks en zelfs bedrukte blikjes frisdrank. Zo is je merk nog maanden aanwezig op het bureau van de klant.
Vergeet daarnaast niet om gegevens van potentiële klanten te vergaren.
-
Luuk Rouwhorst
- Werkt bij: Team Nijhuis
- Functie: internetstrateeg
- Website:http://www.teamnijhuis.nl/zoekmachine-marketing
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
- ‘Samen bouwen aan een verhaal’: AH Retail Media Services en...
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers