Frenkel Denie nieuwe BVA-voorzitter
- Bureaus
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatie
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Redactie Bureaus
Frenkel Denie is gekozen tot nieuwe voorzitter van de Bond van Adverteerders (BVA). Tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering zijn ook Nico Rijkhoff (Ziggo) en Mireille Spapens (Deloitte) toegetreden tot het Dagelijks Bestuur, respectievelijk in de functie van vice-voorzitter en penningmeester. Frenkel Denie volgt Jan Driessen op, die de afgelopen 5,5 jaar voorzitter is geweest. Mireille Spapens volgt Loïke Stelwagen op, die maar liefst tien jaar actief betrokken is geweest bij het BVA-bestuur.
Frenkel Denie werkt als Marketing Directeur bij FrieslandCampina, verantwoordelijk voor Europa, Midden-Oosten en Afrika. Daarvoor was Denie werkzaam bij Procter & Gamble en Bavaria. Hij was de afgelopen jaren al vice-voorzitter en lid van het dagelijks bestuur van BVA.
Denie: 'De afgelopen jaren hebben we verantwoorde communicatie echt op de kaart gezet. Dit blijft een belangrijk onderwerp, zeker gezien de toekomstige discussies over privacy. De uitdaging voor de komende jaren is om de relevantie voor leden nog meer helder en tastbaar te maken. En nieuwe verbindingen te leggen tussen leden en met bredere lagen communicatiespecialisten bij de aangesloten adverteerders. Het nieuwe Communicatiehuis in Amsterdam, waar we met andere spelers uit de reclamebranche samenwerken, wordt wat mij betreft het centrum van die ledenbinding.'
De vertrekkende voorzitter Jan Driessen: 'Ik ben blij dat we de nieuwe voorzitter, vice-voorzitter en penningmeester uit eigen gelederen hebben kunnen voordragen. Dat geeft de huidige kracht van BVA weer. Allen hebben een grote betrokkenheid en bereidheid om zich in te zetten voor het verder verbeteren van onze branche. Samen hebben we de afgelopen vijf jaar hard gewerkt om de BVA weer gezaghebbend en toonaangevend te maken.'
Het algemeen bestuur van BVA is nu als volgt samengesteld:
- Frenkel Denie, Marketing Directeur, FrieslandCampina – voorzitter
- Nico Rijkhoff, Director Brand, Ziggo – vicevoorzitter
- Mireille Spapens, Director Communications, Deloitte - penningmeester
- Harry Dekker, Media Director, Unilever
- Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel
- Arjan Veraart, Hoofd Corporate Communicatie Rabobank Nederland
De BVA bestaat 95 jaar en is de vertegenwoordiger van adverteerders in Nederland. De leden van de BVA vertegenwoordigen samen ruim 3 miljard euro aan media-uitgaven per jaar. BVA heeft als doelhet bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Jan Driessen
- Mireille Spapens
- ALV
- BVA
- benoeming
- Frenkel Denie
- Deloitte
- Ziggo
- FrieslandCampina
- Nico Rijkhoff
- adverteerders
- voorzitter
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

