Energize ontwikkelt contentstrategie Wereld Natuur Fonds
- Bureaus
- 26 jan 2016 @ 08:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentStrategieMarketingMVO
- 26 jan 2016 @ 08:49
- Redactie Bureaus
Wereld Natuur Fonds wil een meer doelgerichte aanpak van contentmarketing. Energize tekende voor de ontwikkeling van de contentstrategie, wat moet resulteren in een lange termijn visie én aansprekende resultaten.
Wereld Natuur Fonds beschikt over veel content, maar het ontbreekt aan samenhang en een werkbare structuur. Er is behoefte aan een goed fundament. De contentstrategie moet antwoord geven op de vraag - wat gaat naar wie, via welk kanaal, met welk doel en met welke frequentie? Oftewel: hoe zorgen we ervoor dat de content van het Wereld Natuur Fonds de aandacht krijgt die het verdient?
Klaas Weima, eigenaar Energize: 'Ik ben trots dat Wereld Natuur Fonds voor ons heeft gekozen. WWF is internationaal een toonaangevend merk en verdient aandacht voor de goede zaak. Daar gaan wij ze bij helpen. Vanuit de sterke merkessentie én overtuiging liggen er mooie kansen op het gebied van doorlopende merkcommunicatie, waar we - met veel energie - mee aan de slag gaan.'
Frederique Koning, hoofd communicatie Wereld Natuur Fonds: 'We kunnen meer impact met onze content realiseren. Meer mensen boeien met onze verhalen, zodat ze zich betrokken voelen bij de gezamenlijke ambitie om de wereldwijde prachtige natuur te beschermen. We zijn actief op allerlei kanalen en we richten ons op een leeftijdsgroep van 3 tot 100, een brede doelgroep. Nu is het moment om daar focus, duidelijkheid en structuur in aan te brengen met een goede contentstrategie. Energize gaat ons helpen bij het leggen van de strategische puzzel. Ze hebben expertise en zijn enthousiast. We kijken uit naar de samenwerking.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Podcasts verdiepen Dela-campagne... 07-05-2025
- McDonald’s breidt bureaunetwerk... 07-05-2025
- Creatieve bureaus openen deuren in... 07-05-2025
- Campagne vraagt aandacht voor... 07-05-2025
- Big Mac saus nu los te koop in fles06-05-2025
- Douwe Egberts kiest voor bureau... 06-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management