Personeel schittert in campagne voor herenmode H&M

Personeel schittert in campagne voor herenmode H&M
  • Bureaus
  • 5 mrt 2018 @ 14:48
  • 18412 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Instore marketingReclameMerkenCampagnes

Niet David Beckham of Jesse Williams, maar vijf collega’s schitteren in H&M’s nieuwste herencampagne. Vanaf deze week zijn de mannen te bewonderen in de etalages en op de winkelvloer van alle Nederlandse H&M-winkels, op social media en in het magazine L’Officiel Hommes.

Via H&M’s interne platform konden collega’s zich opgeven om model te staan voor de nieuwste herencampagne. Voor Dion, Sander, Kutsal, Robin en Maik werd deze droom werkelijkheid. Van sales advisor in de winkel tot aan recruiter op het hoofdkantoor; alle vijf werken ze bij H&M. Sander, recruiter: “Ik houd erg van fashion en fotografie, maar ik had zelf nog nooit model gestaan voor een campagne-shoot. De foto’s zijn supergaaf geworden en het is te gek om mijzelf terug te zien in de winkel.”

Susan Krau, country manager: “Het is voor het eerst in de Nederlandse H&M-geschiedenis dat onze eigen medewerkers schitteren in een fashioncampagne. Ik ben ontzettend trots dat ‘onze jongens’ het gezicht zijn. Zij zijn ten slotte de beste H&M-ambassadeurs.”

Doorvertaling naar winkelvloer

De campagnebeelden zijn geschoten in samenwerking met fashionmagazine L’Officiel Hommes en worden gebruikt in alle Nederlandse H&M-winkels met een herenafdeling; bij de kassa’s, op de winkelvloer en in de etalages. Ook zijn er campagnevideo’s gemaakt die afgespeeld worden op grote digitale abri’s door Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Verder wordt alle content verspreid via H&M’s social media-kanalen Facebook, Twitter en YouTube. Daarbij vind je in het nieuwste nummer van L’OFFICIEL HOMMES - naast de foto’s - ook interviews met de vijf H&M-collega’s.

De collectie bestaat uit essentials die passen in de alledaagse garderobe van iedere man. Denk aan colberts met ruitmotief, een wit denimjack en een zwarte jeans. Het key-item waarmee je eindeloos kunt combineren is het zwarte bikerjack. Naast de basiskleuren beige, grijs, zwart en wit vind je details terug in kakigroen en geel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken