Personeel schittert in campagne voor herenmode H&M
- Bureaus
- 5 mrt 2018 @ 14:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Instore marketingReclameMerkenCampagnes
- 5 mrt 2018 @ 14:48
- Redactie Bureaus
Niet David Beckham of Jesse Williams, maar vijf collega’s schitteren in H&M’s nieuwste herencampagne. Vanaf deze week zijn de mannen te bewonderen in de etalages en op de winkelvloer van alle Nederlandse H&M-winkels, op social media en in het magazine L’Officiel Hommes.
Via H&M’s interne platform konden collega’s zich opgeven om model te staan voor de nieuwste herencampagne. Voor Dion, Sander, Kutsal, Robin en Maik werd deze droom werkelijkheid. Van sales advisor in de winkel tot aan recruiter op het hoofdkantoor; alle vijf werken ze bij H&M. Sander, recruiter: “Ik houd erg van fashion en fotografie, maar ik had zelf nog nooit model gestaan voor een campagne-shoot. De foto’s zijn supergaaf geworden en het is te gek om mijzelf terug te zien in de winkel.”
Susan Krau, country manager: “Het is voor het eerst in de Nederlandse H&M-geschiedenis dat onze eigen medewerkers schitteren in een fashioncampagne. Ik ben ontzettend trots dat ‘onze jongens’ het gezicht zijn. Zij zijn ten slotte de beste H&M-ambassadeurs.”
Doorvertaling naar winkelvloer
De campagnebeelden zijn geschoten in samenwerking met fashionmagazine L’Officiel Hommes en worden gebruikt in alle Nederlandse H&M-winkels met een herenafdeling; bij de kassa’s, op de winkelvloer en in de etalages. Ook zijn er campagnevideo’s gemaakt die afgespeeld worden op grote digitale abri’s door Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Verder wordt alle content verspreid via H&M’s social media-kanalen Facebook, Twitter en YouTube. Daarbij vind je in het nieuwste nummer van L’OFFICIEL HOMMES - naast de foto’s - ook interviews met de vijf H&M-collega’s.
De collectie bestaat uit essentials die passen in de alledaagse garderobe van iedere man. Denk aan colberts met ruitmotief, een wit denimjack en een zwarte jeans. Het key-item waarmee je eindeloos kunt combineren is het zwarte bikerjack. Naast de basiskleuren beige, grijs, zwart en wit vind je details terug in kakigroen en geel.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing