Weleda kiest voor Ride

Weleda kiest voor Ride
  • Bureaus
  • 5 jul 2018 @ 11:25
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Het merk bekend vanwege haar puur natuurlijke verzorgingsproducten kiest voor Ride voor het creëren van video-content voor de Nederlandse en Belgische markt. Na een uitdagende pitch koos Weleda voor Ride als haar bureau voor video-content.

De creatieve manier van het omgaan met het merk, de producten en de verschillende concepten voor impactvolle content gaven de doorslag in deze keuze. Ride gaat het komende jaar video content creëren voor Weleda, voor zowel Nederland als België. Uiteraard in diverse verschijningsvormen: van animatie tot video. ‘Er is nog veel te winnen voor Weleda op het gebied van video’creative director Ride van Pim de Graaff. ‘Wij zien dit dan ook als een mooie kans om dit prachtige merk groter te maken in de Benelux.’ Hiermee doelt De Graaff op de grote ‘lichtgroene’ doelgroep die Weleda wil bereiken en overtuigen. Steeds meer vrouwen hebben interesse in puur natuurlijke en duurzame producten. Dit geldt voor voeding maar ook voor personal care. Marketing Manager Daan Zeelt over den samenwerking die intussen is gestart: ‘Weleda investeert meer in digitale content, om Weleda in de Benelux steviger te positioneren als het 100 procent natuurlijke verzorgingsmerk. Video is hier onlosmakelijk mee verbonden. Met Ride heeft Weleda de partner om video’s met impact te maken en die ons in staat stelt een grotere groep consumenten aan ons te binden.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken