Weleda kiest voor Ride
- Bureaus
- 5 jul 2018 @ 11:25
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Video
- 5 jul 2018 @ 11:25
- Redactie Online
Het merk bekend vanwege haar puur natuurlijke verzorgingsproducten kiest voor Ride voor het creëren van video-content voor de Nederlandse en Belgische markt. Na een uitdagende pitch koos Weleda voor Ride als haar bureau voor video-content.
De creatieve manier van het omgaan met het merk, de producten en de verschillende concepten voor impactvolle content gaven de doorslag in deze keuze. Ride gaat het komende jaar video content creëren voor Weleda, voor zowel Nederland als België. Uiteraard in diverse verschijningsvormen: van animatie tot video. ‘Er is nog veel te winnen voor Weleda op het gebied van video’creative director Ride van Pim de Graaff. ‘Wij zien dit dan ook als een mooie kans om dit prachtige merk groter te maken in de Benelux.’ Hiermee doelt De Graaff op de grote ‘lichtgroene’ doelgroep die Weleda wil bereiken en overtuigen. Steeds meer vrouwen hebben interesse in puur natuurlijke en duurzame producten. Dit geldt voor voeding maar ook voor personal care. Marketing Manager Daan Zeelt over den samenwerking die intussen is gestart: ‘Weleda investeert meer in digitale content, om Weleda in de Benelux steviger te positioneren als het 100 procent natuurlijke verzorgingsmerk. Video is hier onlosmakelijk mee verbonden. Met Ride heeft Weleda de partner om video’s met impact te maken en die ons in staat stelt een grotere groep consumenten aan ons te binden.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
- Nierstichting gooit het roer om met... 16-06-2025
- Marktplaats oppert upgrade van je auto16-06-2025
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation