Forza Digital gaat zelfstandig verder als EnoRm
- Bureaus
- 23 okt 2018 @ 10:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkDigitaalStrategieOnline advertising
- 23 okt 2018 @ 10:18
- Redactie Bureaus
Forza Digital koopt zich los uit Forza Group. Onder leiding van managing director Eric Beekman heeft het online bureau overeenstemming bereikt om alle aandelen terug te kopen. Per 1 oktober is Forza Digital weer volledig zelfstandig en verandert de naam in EnoRm.
EnoRm maakt een vliegende start met achttien specialisten en een eigen klantenlijst. Het bureau zal zich vooral gaan bezighouden met online campagnes en het bouwen van websites. EnoRm is verhuisd naar het oude postkantoor recht tegenover het station in Breda. In het nieuwe kantoor is het dna van het bureau volledig verwerkt in de inrichting die is bedacht in samenwerking met Nine Yards.
EnoRm zal zich richten op lokale en internationale klanten. Het bureau onderscheidt zich naar eigen zeggen door een mix tussen creativiteit en effectiviteit.
Forza Refurbished
Eric Beekman, CEO van EnoRm: ‘Binnen Forza Group viel ons bureau Forza Digital en Forza Refurbished, een van de grootste spelers rondom refurbished Apple-devices. Door de enorme groei en uiteenlopende focus werd het tijd om beiden zelfstandig verder te gaan. De mogelijkheid deed zich voor om alle aandelen te verkopen en Forza Digital terug te kopen. Die kans hebben we met beide handen aangepakt.'
Commercial director Michel Janse zag dit als een mooi moment om zich in te kopen als partner.
SuperRebel.com en Lodewijk Varossieau hebben geholpen met de positionering, het design van het kantoor, de naam en de branding. 'Zij hadden de rechten van de url enorm.com en die vond ik eigenlijk geweldig voor onze propositie', zegt Beekman. 'Vandaar dat we ervoor hebben gekozen om als EnoRm verder te gaan. Dit biedt enorm veel mogelijkheden in communicatie en om snel een succesvol merk te zijn in de digitale wereld. Feeling EnoRm.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation