Raw Advertisers terug met Cannes Summer Course

  • Bureaus
  • 18 mrt 2019 @ 13:30
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CannesKennissessie

De inschrijvingen voor de Raw Advertisers Cannes Summer Course 2019 zijn geopend. Deelnemers aan deze course zijn talenten met één tot vijf jaar werkervaring in de creatieve industrie.

Werkgevers in de reclame, PR en media kunnen hun jonge talenten aanmelden voor het educatieve programma, dat wordt samengesteld door Cannes Lions en gecureerd door vier smaakmakers van nationaal en internationaal formaat.

Programma

Het programma van de curators is slechts een deel van het educatieve aanbod van de course. Gedurende de week vinden er meerdere sessies met private speakers plaats. Vorig jaar was dit onder andere met Tom Morton (SVP & US Head of Strategy at R/GA) en Daniel Diez (EVP & Global CMO bij R/GA). Het programma wordt zo samengesteld dat elke deelnemer zichzelf verrijkt en met nieuwe disciplines in aanraking komt. Deelnemers kunnen zelf kiezen in welke onderwerpen ze zich willen verdiepen. Onder andere zullen de onderwerpen strategie, data, productie, film, creatie, design en innovatie aan bod komen.

Bureaus kunnen elk een persoon (geboren op of na 21 juni 1998) aanmelden voor de course. De deadline is op dinsdag 9 april. Juliette Hammana, bestuurslis van Raw Advertisers laat weten: 'De Cannes Summer Course is er voor iedereen. Daarom werken we met een first come first serve systeem. voor de vorige editie schreven enkele bureaus interne pitches uit en dat is precies de aanpak die wij toejuichen. Zo kan talent laten zien dat het ze het verdienen om aan deze leerzame reis deel te nemen en kan het bureau ervoor zorgen dat zij op een mooie wijze beloond worden voor hun inzet.'

Kosten

De 6-daagse course kost €2.999 per deelnemer. Dit bedrag dekt de Palais-pas (ter waarde van €1.845), vliegticket, overnachting en transfers. Geïnteresseerden kunnen zich hier inschrijven.

 

Raw University, de studententak van Raw Advertisers, is dit jaar de grote afwezige in Cannes. Lees hier hun toelichting.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken