Raw Advertisers terug met Cannes Summer Course
- Bureaus
- 18 mrt 2019 @ 13:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CannesKennissessie
- 18 mrt 2019 @ 13:30
- Lucas Boon
De inschrijvingen voor de Raw Advertisers Cannes Summer Course 2019 zijn geopend. Deelnemers aan deze course zijn talenten met één tot vijf jaar werkervaring in de creatieve industrie.
Werkgevers in de reclame, PR en media kunnen hun jonge talenten aanmelden voor het educatieve programma, dat wordt samengesteld door Cannes Lions en gecureerd door vier smaakmakers van nationaal en internationaal formaat.
Programma
Het programma van de curators is slechts een deel van het educatieve aanbod van de course. Gedurende de week vinden er meerdere sessies met private speakers plaats. Vorig jaar was dit onder andere met Tom Morton (SVP & US Head of Strategy at R/GA) en Daniel Diez (EVP & Global CMO bij R/GA). Het programma wordt zo samengesteld dat elke deelnemer zichzelf verrijkt en met nieuwe disciplines in aanraking komt. Deelnemers kunnen zelf kiezen in welke onderwerpen ze zich willen verdiepen. Onder andere zullen de onderwerpen strategie, data, productie, film, creatie, design en innovatie aan bod komen.
Bureaus kunnen elk een persoon (geboren op of na 21 juni 1998) aanmelden voor de course. De deadline is op dinsdag 9 april. Juliette Hammana, bestuurslis van Raw Advertisers laat weten: 'De Cannes Summer Course is er voor iedereen. Daarom werken we met een first come first serve systeem. voor de vorige editie schreven enkele bureaus interne pitches uit en dat is precies de aanpak die wij toejuichen. Zo kan talent laten zien dat het ze het verdienen om aan deze leerzame reis deel te nemen en kan het bureau ervoor zorgen dat zij op een mooie wijze beloond worden voor hun inzet.'
Kosten
De 6-daagse course kost €2.999 per deelnemer. Dit bedrag dekt de Palais-pas (ter waarde van €1.845), vliegticket, overnachting en transfers. Geïnteresseerden kunnen zich hier inschrijven.
Raw University, de studententak van Raw Advertisers, is dit jaar de grote afwezige in Cannes. Lees hier hun toelichting.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers