Thales kiest Marcommit
- Bureaus
- 14 jan 2020 @ 11:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Pitches
- 14 jan 2020 @ 11:58
- Sjaak Hoogkamer
Thales - cybersecurity - gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De belangrijkste doelstelling na de overname van Gemalto is het vergroten van de naamsbekendheid van Thales op de Nederlandse en Belgische markt.
Bovendien wil het bedrijf haar autoriteitspositie op het gebied van cybersecurity en digitale identiteit uitbouwen. Met een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing gaat Marcommit voor Thales aan de slag met deze doelstellingen.
Job van Harmelen, director Corporate Communications bij Thales: ‘Na een grondig selectieproces hebben wij voor Marcommit gekozen vanwege hun strategische toegevoegde waarde. We timmeren hard aan de weg om onze naamsbekendheid binnen de Nederlandse en Belgische markt verder te vergroten en samen met Marcommit zetten we hierin graag de volgende stap.’
Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: ‘We zijn trots op het feit dat wij door middel van strategische PR- en contentmarketingactiviteiten gaan bijdragen aan het verder versterken van de positie van Thales in Nederland en België.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing