Thales kiest Marcommit

Thales kiest Marcommit
  • Bureaus
  • 14 jan 2020 @ 11:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Thales - cybersecurity - gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De belangrijkste doelstelling na de overname van Gemalto is het vergroten van de naamsbekendheid van Thales op de Nederlandse en Belgische markt.

Bovendien wil het bedrijf haar autoriteitspositie op het gebied van cybersecurity en digitale identiteit uitbouwen. Met een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing gaat Marcommit voor Thales aan de slag met deze doelstellingen.

Job van Harmelen, director Corporate Communications bij Thales: ‘Na een grondig selectieproces hebben wij voor Marcommit gekozen vanwege hun strategische toegevoegde waarde. We timmeren hard aan de weg om onze naamsbekendheid binnen de Nederlandse en Belgische markt verder te vergroten en samen met Marcommit zetten we hierin graag de volgende stap.’

Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: ‘We zijn trots op het feit dat wij door middel van strategische PR- en contentmarketingactiviteiten gaan bijdragen aan het verder versterken van de positie van Thales in Nederland en België.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken