Herna Verhagen: glimlach van een bezorger is beste marketing voor je merk
- Bureaus
- 14 feb 2020 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - CongresbvA 100 jaar
- 14 feb 2020 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Een merk heeft impact, maar daarmee komt ook verantwoordelijkheid. Hoe zien cmo’s als merkleiders dat? In de aanloop naar het congres van bvA 100 jaar met als thema MerkKracht kijken we met een videoserie van cmo’s vooruit. In deze aflevering de CEO van PostNL, Herna Verhagen.
Het is de overtuiging van Verhagen: de glimlach van een bezorger en een tevreden klant is de beste marketing voor je merk. En dat betekent op menselijk en het duurzaamheids front elke dag het allerbeste willen en volhouden. Kijk hieronder de video.Tickets voor het congres 100 jaar bvA MerkKracht zijn hier verkijgbaar.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management