Herna Verhagen: glimlach van een bezorger is beste marketing voor je merk

  • Bureaus
  • 14 feb 2020 @ 09:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • CongresbvA 100 jaar

Een merk heeft impact, maar daarmee komt ook verantwoordelijkheid. Hoe zien cmo’s als merkleiders dat? In de aanloop naar het congres van bvA 100 jaar met als thema MerkKracht kijken we met een videoserie van cmo’s vooruit. In deze aflevering de CEO van PostNL, Herna Verhagen.

Het is de overtuiging van Verhagen: de glimlach van een bezorger en een tevreden klant is de beste marketing voor je merk. En dat betekent op menselijk en het duurzaamheids front elke dag het allerbeste willen en volhouden. Kijk hieronder de video.Tickets voor het congres 100 jaar bvA MerkKracht zijn hier verkijgbaar.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken