100 jaar bvA op 24 september: MerkKracht en de impact van merkleiders
- Bureaus
- 23 sep 2020 @ 11:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - EvenementbvA 100 jaar
- 23 sep 2020 @ 11:41
- Sjaak Hoogkamer
Vanmiddag, op 24 september viert bvA haar 100 jarig bestaan met het online ‘MerkKracht’ event. Het thema ‘Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’ is relevanter dan ooit.
De maatschappelijke impact van COVID-19, de ophef over racisme in reclame en marketing, inclusie en de verantwoordelijkheid van de online platforms hebben dat de laatste maanden extra onderstreept.
Frenkel Denie, voorzitter van bvA: ‘100 jaar vraagt om reflectie en vooruitkijken over de essentie van onze adverteerders rol. Eenzijdige groei gaat het antwoord niet meer zijn. Sterker nog: een merkleider die zijn CO2 footprint met 80% terugbrengt zonder omzetgroei, groeit die niet ‘harder’ dan een merk dat alleen een 5% omzetgroei haalt? Ons tijdperk vraagt om merkleiders die het voortouw durven te nemen en vanuit een andere manier van denken handelen. Een nieuw perspectief. De 24ste gaat een topcast van sprekers hierop in. Het is een cadeau voor jezelf om in 4 uur zoveel content te mogen opsnuiven.’
MerkKracht presenteert topsprekers zoals Hanneke Faber (Unilever), Merijn Everaarts (Dopper) en Helen Metz (DSM), die zullen ingaan op deze actualiteit. Ook krijg je de nieuwste resultaten van het onderzoek naar de impact van reclame op maatschappelijke beeldvorming.
Het event komt vanuit een studio en is live te volgen met interviews, interactie en extra partnerbijdragen. Bekijk hier het volledige programma, bestel meteen je online ticket en ontvang gratis een extra ticket voor je collega.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation