100 jaar bvA op 24 september: MerkKracht en de impact van merkleiders

100 jaar bvA op 24 september: MerkKracht en de impact van merkleiders
  • Bureaus
  • 23 sep 2020 @ 11:41
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • EvenementbvA 100 jaar

Vanmiddag, op 24 september viert bvA haar 100 jarig bestaan met het online ‘MerkKracht’ event. Het thema ‘Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’ is relevanter dan ooit.

De maatschappelijke impact van COVID-19, de ophef over racisme in reclame en marketing, inclusie en de verantwoordelijkheid van de online platforms hebben dat de laatste maanden extra onderstreept.

Frenkel Denie, voorzitter van bvA: ‘100 jaar vraagt om reflectie en vooruitkijken over de essentie van onze adverteerders rol. Eenzijdige groei gaat het antwoord niet meer zijn. Sterker nog: een merkleider die zijn CO2 footprint met 80% terugbrengt zonder omzetgroei, groeit die niet ‘harder’ dan een merk dat alleen een 5% omzetgroei haalt? Ons tijdperk vraagt om merkleiders die het voortouw durven te nemen en vanuit een andere manier van denken handelen. Een nieuw perspectief. De 24ste gaat een topcast van sprekers hierop in. Het is een cadeau voor jezelf om in 4 uur zoveel content te mogen opsnuiven.’

MerkKracht presenteert topsprekers zoals Hanneke Faber (Unilever), Merijn Everaarts (Dopper) en Helen Metz (DSM), die zullen ingaan op deze actualiteit. Ook krijg je de nieuwste resultaten van het onderzoek naar de impact van reclame op maatschappelijke beeldvorming.

Het event komt vanuit een studio en is live te volgen met interviews, interactie en extra partnerbijdragen. Bekijk hier het volledige programma, bestel meteen je online ticket en ontvang gratis een extra ticket voor je collega.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken