Wij zijn Jong kiest voor Megawatt Advertising

Wij zijn Jong kiest voor Megawatt Advertising
  • Bureaus
  • 30 mrt 2020 @ 10:10
  • 21621 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatieVisual id

Megawatt Advertising uit Eindhoven is aan de slag met de herpositionering van Wij zijn Jong, de overkoepelende organisatie van kinderdagverblijven Korein, Skar en Kwink.

Megawatt heeft reeds een onderzoek uitgevoerd onder ouders en medewerkers van Wij zijn Jong: op welk vlak maken de drie eerder genoemde merken het verschil? Het antwoord ligt in persoonlijke groei en creativiteit. 'Bij Korien, Skar en Kwink mogen de kinderen letterlijk en figuurlijk buiten de lijntjes kleuren', aldus Megawatt Advertising. Op basis van dit gegeven ontwikkelde het bureau een nieuwe positionering en visuele identiteit: 'Je ziet ze groeien.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken