Klarna kiest voor NewsLab

Klarna kiest voor NewsLab
  • Bureaus
  • 17 jun 2020 @ 12:14
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Online betaalbedrijf Klarna heeft na een pitchtraject gekozen voor PR-bureau NewsLab. De pitch verliep vanwege corona volledig digitaal.

De samenwerking is deze maand gestart en richt zich op zowel op B2B als B2C. De activiteiten variëren van klassieke mediarelaties tot contentproductie.

Céline Jonker, marketing manager bij Klarna, zegt: 'NewsLab heeft een sterk klantportfolio binnen zowel de fintech- als retailwereld. Het bureau snapt de wereld waarin wij opereren en de uitdagingen die binnen onze branche spelen. De combinatie van ervaring, insights en creativiteit van NewsLab, zorgden uiteindelijk voor de juiste match. Hoewel de pitch digitaal verliep, voelden we tijdens het pitchtraject meteen al een goede klik met het team van NewsLab.'

Talitha Dirkzwager, managing director van NewsLab, voegt toe: 'Bijzonder om een pitch te winnen in deze gekke tijd, waarin het niet mogelijk was om elkaar persoonlijk te ontmoeten. Met name het presenteren van creatieve PR-concepten is toch anders in een digitale setting. Toch werkte het beter dan gedacht. Ook via het beeldscherm konden we ons enthousiasme voor het merk overbrengen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken