Dorien Kuiken general manager Typhoon Hospitality
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 11:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 10 jul 2020 @ 11:59
- Lucas Boon
Marketing- en communicatiebureau Typhoon Hospitality in Amsterdam stelt Dorien Kuiken (37) aan als general manager. Kuiken werkt al sinds 2015 voor Typhoon, meest recent als senior projectmanager.
Daarvoor werkte ze onder meer voor Hyatt Hotels en restaurant Rijks. Kuiken wil voor haar klanten fungeren als strategisch partner, zo laat ze weten. 'De gastvrijheidsindustrie is een drukbezette markt, zeker in de Randstad. Juist daarom is het van groot belang om te laten zien op welk vlak je je als hotel of restaurant kunt onderscheiden. Wij helpen merken dat uit te kristalliseren en vervolgens bij de juiste doelgroep zichtbaar te maken.'
Met haar aanstelling start Kuiken meteen met een nieuw concept: de eerste editie van Typhoon Table Talks. Vanaf 31 juli kunnen jonge horeca-ondernemers iedere vrijdag van 11-12 uur persoonlijk bij haar terecht voor marketingadvies. Locatie is Herengracht 515 in Amsterdam. Ga hier naartoe voor meer informatie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes