Dorien Kuiken general manager Typhoon Hospitality
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 11:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 10 jul 2020 @ 11:59
- Lucas Boon
Marketing- en communicatiebureau Typhoon Hospitality in Amsterdam stelt Dorien Kuiken (37) aan als general manager. Kuiken werkt al sinds 2015 voor Typhoon, meest recent als senior projectmanager.
Daarvoor werkte ze onder meer voor Hyatt Hotels en restaurant Rijks. Kuiken wil voor haar klanten fungeren als strategisch partner, zo laat ze weten. 'De gastvrijheidsindustrie is een drukbezette markt, zeker in de Randstad. Juist daarom is het van groot belang om te laten zien op welk vlak je je als hotel of restaurant kunt onderscheiden. Wij helpen merken dat uit te kristalliseren en vervolgens bij de juiste doelgroep zichtbaar te maken.'
Met haar aanstelling start Kuiken meteen met een nieuw concept: de eerste editie van Typhoon Table Talks. Vanaf 31 juli kunnen jonge horeca-ondernemers iedere vrijdag van 11-12 uur persoonlijk bij haar terecht voor marketingadvies. Locatie is Herengracht 515 in Amsterdam. Ga hier naartoe voor meer informatie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

