Hans Anders strikt André van Duin
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 10:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsRetail
- 15 sep 2020 @ 10:40
- Lucas Boon
Opticienketen Hans Anders lanceert een nieuwe tv-commercial met André van Duin en Plien van Bennekom in de hoofdrol. Doel is om niet de brillen, maar de hoortoestellen van de retailer onder de aandacht te brengen.
De commercial is ontwikkeld door reclamebureau N=5 in samenwerking met productiehuis Holy Fools.
Actrice Plien van Bennekom was al eerder te zien in commercials van Hans Anders, voor komiek André van Duin is het de eerste keer. In de nieuwe commercial speelt Van Duin de slechthorende vader van Loes (Van Bennekom), die zijn dochter 'een luisterend oor' wil bieden. De commercial draait om één ding: herkenbaarheid, aldus Hans Anders. 'Geen grote lolbroekerij, maar kleine, alledaagse situaties die komisch worden omdat we ze herkennen. Zodat al die Nederlanders gaan beseffen dat het eindelijk tijd wordt om de stap te zetten naar een echte audicien bij Hans Anders.'
Plien van Bennekom over de samenwerking met André van Duin: 'Ik heb de hele dag zo gelachen om alle grappen die André ter plekke erbij verzint. Jammer dat een commercial niet avondvullend kan zijn.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Mastercard lanceert inclusieve campagne ‘Op Gevoel’
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes