Etos: mooi wat iets kleins kan doen
- Bureaus
- 30 nov 2020 @ 12:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 nov 2020 @ 12:18
- Lucas Boon
Drogisterijketen Etos lanceert zijn nieuwe kerstcampagne, met als pay-off: mooi wat iets kleins kan doen. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en PlusOne Amsterdam.
Etos speelt met zijn nieuwe campagne in op de onzekerheid waar we dit jaar met kerst mee te dealen hebben. Kunnen we wel bij elkaar zijn? En zoja, hoe zorgen we dan toch voor het ouderwetse kerstgevoel? Eén ding is zeker, stelt Etos: in deze donkere dagen kunnen we allemaal wel een lichtpuntje gebruiken. De retailer adviseert zijn consument deze feestdagen niet te kiezen voor 'zomaar een cadeau', maar een cadeau dat zegt: ik weet hoeveel dit voor jou betekent in deze moeilijke tijd. Kleine cadeaus met een grote betekenis, aldus zelfbenoemd gifting store Etos. Deze boodschap komt terug in een sprookjesachtige animatiefilm, ontwikkeld door creatief bureau TBWA\Neboko en productiemaatschappij PlusOne Amsterdam.
Madelon Altena-Bogers, marketing directeur van Etos, zegt: 'Onze campagneboodschap is dit jaar relevanter dan ooit. We willen laten zien dat dit echt zit in de kleine dingen: een lief gebaar, klein cadeautje of gewoon even aandacht geven aan de ander.'
Darre van Dijk, chief creative officer bij TBWA\Neboko, vult aan: 'De campagne laat zien hoe persoonlijk en empathisch Etos is. Met een klein gebaar kun je zorgen voor een goed gevoel. En de komende decembermaand kunnen sommige mensen wel wat extra aandacht gebruiken.'
De campagne wordt uitgerold op tv, online, radio, op de winkelvloer en als kerstkaart. Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes