VEA en IAB verder als VIA
- Bureaus
- 17 nov 2020 @ 12:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 17 nov 2020 @ 12:07
- Lucas Boon
Brancheverenigingen VEA en IAB Nederland gaan per 1 januari verder onder de naam VIA. Tijdens een ingelaste algemene ledenvergadering eerder deze maand stemde een grote meerderheid van de leden in met een fusie tussen beide verenigingen.
Het akkoord was voor VEA en IAB het startsein om te werken aan een nieuwe naam, VIA dus.
VIA is meer dan een samensmelting van twee afkortingen. Het biedt nieuwe verbinding die ons vak versterkt en plaveit de weg tussen de verschillende disciplines. VIA vormt het punt waarlangs vakgenoten elkaar vinden. Van CEO tot starten en van mediabureaus, reclamebureaus, tech-partijen én adverteerders. Om van elkaar te leren en elkaar te inspireren. Die verbinding willen we mogelijk maken, aldus VIA in een persverklaring.
Op donderdag 17 december zal de VIA een laatste stemming inlassen voor de goedkeuring van de statuten van de nieuwe vereniging.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

