MightyHive (MediaMonks) opent deuren in Nederland

MightyHive (MediaMonks) opent deuren in Nederland
  • Bureaus
  • 28 jan 2021 @ 09:51
  • 30523 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

MightyHive, de 'mediaconsultancy' van S4Capital (moederbedrijf van MediaMonks), zet voet aan Nederlandse grond. Richard Smoorenburg (r) is aangesteld als managing director. Suzanne Jansen is aangetrokken als head of data.

Smoorenburg werkte eerder bij onder meer Traffic4U, Reprise Digital en meest recent IPG Mediabrands. Over zijn nieuwe baan: 'In mijn gesprekken met een aantal grote adverteerders zijn er twee grote trends te ontdekken waar de Nederlandse marketeer mee worstelt: de overvloed aan data enerzijds en het gebrek aan datagedreven mediaplanning anderzijds. Met de propositie van MightyHive doorbreken we de datasilo’s en geven we marketeers meer inzicht, kennis en controle over hun eigen data en marketing activiteiten. Samen met MediaMonks kunnen we de wetenschap van data en digitale mediaplanning combineren met de kunst van creativiteit.'

Suzanne Jansen gaat als head of data aan de slag met de uitrol van de datagedreven media- en contentstrategie binnen MightyHive. Ze werkte eerder voor onder meer Artefacts, iProspect en DPG Media.

Victor Knaap, CEO van MediaMonks, zegt: 'Ik denk dat iedereen in de mediawereld weet dat er verandering moet komen. Het verdienmodel van het bureau, exploitant en het belang van de klant lopen vaak door elkaar heen. Het is e hoogste tijd voor een onafhankelijke consultant die klanten en hun mediabureaus adviseert op fact-based mediaplanning en zorgt dat er goede technologische keuzes worden gemaakt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken