MightyHive (MediaMonks) opent deuren in Nederland
- Bureaus
- 28 jan 2021 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 28 jan 2021 @ 09:51
- Lucas Boon
MightyHive, de 'mediaconsultancy' van S4Capital (moederbedrijf van MediaMonks), zet voet aan Nederlandse grond. Richard Smoorenburg (r) is aangesteld als managing director. Suzanne Jansen is aangetrokken als head of data.
Smoorenburg werkte eerder bij onder meer Traffic4U, Reprise Digital en meest recent IPG Mediabrands. Over zijn nieuwe baan: 'In mijn gesprekken met een aantal grote adverteerders zijn er twee grote trends te ontdekken waar de Nederlandse marketeer mee worstelt: de overvloed aan data enerzijds en het gebrek aan datagedreven mediaplanning anderzijds. Met de propositie van MightyHive doorbreken we de datasilo’s en geven we marketeers meer inzicht, kennis en controle over hun eigen data en marketing activiteiten. Samen met MediaMonks kunnen we de wetenschap van data en digitale mediaplanning combineren met de kunst van creativiteit.'
Suzanne Jansen gaat als head of data aan de slag met de uitrol van de datagedreven media- en contentstrategie binnen MightyHive. Ze werkte eerder voor onder meer Artefacts, iProspect en DPG Media.
Victor Knaap, CEO van MediaMonks, zegt: 'Ik denk dat iedereen in de mediawereld weet dat er verandering moet komen. Het verdienmodel van het bureau, exploitant en het belang van de klant lopen vaak door elkaar heen. Het is e hoogste tijd voor een onafhankelijke consultant die klanten en hun mediabureaus adviseert op fact-based mediaplanning en zorgt dat er goede technologische keuzes worden gemaakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers