MightyHive (MediaMonks) opent deuren in Nederland
- Bureaus
- 28 jan 2021 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 28 jan 2021 @ 09:51
- Lucas Boon
MightyHive, de 'mediaconsultancy' van S4Capital (moederbedrijf van MediaMonks), zet voet aan Nederlandse grond. Richard Smoorenburg (r) is aangesteld als managing director. Suzanne Jansen is aangetrokken als head of data.
Smoorenburg werkte eerder bij onder meer Traffic4U, Reprise Digital en meest recent IPG Mediabrands. Over zijn nieuwe baan: 'In mijn gesprekken met een aantal grote adverteerders zijn er twee grote trends te ontdekken waar de Nederlandse marketeer mee worstelt: de overvloed aan data enerzijds en het gebrek aan datagedreven mediaplanning anderzijds. Met de propositie van MightyHive doorbreken we de datasilo’s en geven we marketeers meer inzicht, kennis en controle over hun eigen data en marketing activiteiten. Samen met MediaMonks kunnen we de wetenschap van data en digitale mediaplanning combineren met de kunst van creativiteit.'
Suzanne Jansen gaat als head of data aan de slag met de uitrol van de datagedreven media- en contentstrategie binnen MightyHive. Ze werkte eerder voor onder meer Artefacts, iProspect en DPG Media.
Victor Knaap, CEO van MediaMonks, zegt: 'Ik denk dat iedereen in de mediawereld weet dat er verandering moet komen. Het verdienmodel van het bureau, exploitant en het belang van de klant lopen vaak door elkaar heen. Het is e hoogste tijd voor een onafhankelijke consultant die klanten en hun mediabureaus adviseert op fact-based mediaplanning en zorgt dat er goede technologische keuzes worden gemaakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

