Grolsch lanceert 0.0-campagne
- Bureaus
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Lucas Boon
Met een nieuwe tv-campagne wil Grolsch 'de volledige 0.0-range' onder de aandacht brengen. De commercial, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende Proef Karakter-campagne die het biermerk in 2018 introduceerde.
In de tv-commercial horen we de Grolsch-soundtrack 'Time of the season' en zien we 'verschillende karakters genieten van hun biertje’; na het werk, na een voetbalwedstrijd of aan het einde van een verhuizing. De commercial eindigt met een twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas ná het drinkmoment, want dat is wat 0.0 volgens Grolsch anders maakt: het vormt geen onderbreking van de dag.
'Je kunt gewoon verder, hoe je agenda er ook uitziet. En als je dan toch voor een genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor onze alcoholvrije variant: het meest karaktervolle 0.0-bier van Nederland', aldus Grolsch.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes