Grolsch lanceert 0.0-campagne
- Bureaus
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Lucas Boon
Met een nieuwe tv-campagne wil Grolsch 'de volledige 0.0-range' onder de aandacht brengen. De commercial, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende Proef Karakter-campagne die het biermerk in 2018 introduceerde.
In de tv-commercial horen we de Grolsch-soundtrack 'Time of the season' en zien we 'verschillende karakters genieten van hun biertje’; na het werk, na een voetbalwedstrijd of aan het einde van een verhuizing. De commercial eindigt met een twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas ná het drinkmoment, want dat is wat 0.0 volgens Grolsch anders maakt: het vormt geen onderbreking van de dag.
'Je kunt gewoon verder, hoe je agenda er ook uitziet. En als je dan toch voor een genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor onze alcoholvrije variant: het meest karaktervolle 0.0-bier van Nederland', aldus Grolsch.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Youfone gaat voor magic
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
- Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digitale...
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte doen op jouw manier'
Laatste Nieuws
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
- De impact van laaggeletterdheid:... 20-03-2025
- Eerste AI-inhaakbillboard met... 20-03-2025
- NPO kiest team5pm als strategische... 20-03-2025
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center