Grolsch lanceert 0.0-campagne
- Bureaus
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 apr 2021 @ 11:33
- Lucas Boon
Met een nieuwe tv-campagne wil Grolsch 'de volledige 0.0-range' onder de aandacht brengen. De commercial, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende Proef Karakter-campagne die het biermerk in 2018 introduceerde.
In de tv-commercial horen we de Grolsch-soundtrack 'Time of the season' en zien we 'verschillende karakters genieten van hun biertje’; na het werk, na een voetbalwedstrijd of aan het einde van een verhuizing. De commercial eindigt met een twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas ná het drinkmoment, want dat is wat 0.0 volgens Grolsch anders maakt: het vormt geen onderbreking van de dag.
'Je kunt gewoon verder, hoe je agenda er ook uitziet. En als je dan toch voor een genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor onze alcoholvrije variant: het meest karaktervolle 0.0-bier van Nederland', aldus Grolsch.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

