Grolsch lanceert 0.0-campagne

Grolsch lanceert 0.0-campagne
  • Bureaus
  • 12 apr 2021 @ 11:33
  • 19695 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Met een nieuwe tv-campagne wil Grolsch 'de volledige 0.0-range' onder de aandacht brengen. De commercial, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende Proef Karakter-campagne die het biermerk in 2018 introduceerde.

In de tv-commercial horen we de Grolsch-soundtrack 'Time of the season' en zien we 'verschillende karakters genieten van hun biertje’; na het werk, na een voetbalwedstrijd of aan het einde van een verhuizing. De commercial eindigt met een twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas ná het drinkmoment, want dat is wat 0.0 volgens Grolsch anders maakt: het vormt geen onderbreking van de dag.

'Je kunt gewoon verder, hoe je agenda er ook uitziet. En als je dan toch voor een genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor onze alcoholvrije variant: het meest karaktervolle 0.0-bier van Nederland', aldus Grolsch.

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken