Bart de Vries naar House of Sports
- Bureaus
- 30 sep 2021 @ 09:33
- Link
- 
  
 Ryan Baij
 Allround Redacteur
 BBP Media
- Sportmarketing
- 30 sep 2021 @ 09:33
- Ryan Baij
Bart de Vries, voormalig commercieel directeur van JCDecaux, gaat per 1 november aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports.
Bart de Vries: ‘Voor mij was de afgelopen tijd een van oriëntatie. Een commerciële functie in de sportmedia kwam daarbij als nummer 1 op mijn wensenlijst. Niet alleen omdat ik dat altijd een dynamisch werkterrein heb gevonden waarin commercieel veel mooie activiteiten plaatsvinden, maar ook omdat sport en beweging een wezenlijke bijdrage levert aan een gezonde maatschappij. Na een aantal gesprekken op diverse plekken bleek mijn enthousiasme voor de club van House of Sports -de leading sports marketing agency in Nederland- het grootst.’
Patrick Wouters van den Oudenweijer, eigenaar en oprichter House of Sports: ‘Met Bart voegen wij een zeer ervaren collega toe aan ons team, met een groot en relevant netwerk binnen media- en merkenland. Bart weet wat er nodig is om merken te overtuigen van het belang van marketing, media en advertisement. Wij zijn er van overtuigd dat wij met Bart de commerciële slagkracht hebben toegevoegd om onze volgende groeifase vorm te geven.'
- 
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




