Bart de Vries naar House of Sports

Bart de Vries naar House of Sports
  • Bureaus
  • 30 sep 2021 @ 09:33
  • 16447 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Sportmarketing
  • 30 sep 2021 @ 09:33
  • 16447 x gelezen
  • Ryan Baij

Bart de Vries, voormalig commercieel directeur van JCDecaux, gaat per 1 november aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports.

Bart de Vries: ‘Voor mij was de afgelopen tijd een van oriëntatie. Een commerciële functie in de sportmedia kwam daarbij als nummer 1 op mijn wensenlijst. Niet alleen omdat ik dat altijd een dynamisch werkterrein heb gevonden waarin commercieel veel mooie activiteiten plaatsvinden, maar ook omdat sport en beweging een wezenlijke bijdrage levert aan een gezonde maatschappij. Na een aantal gesprekken op diverse plekken bleek mijn enthousiasme voor de club van House of Sports -de leading sports marketing agency in Nederland- het grootst.’

Patrick Wouters van den Oudenweijer, eigenaar en oprichter House of Sports: ‘Met Bart voegen wij een zeer ervaren collega toe aan ons team, met een groot en relevant netwerk binnen media- en merkenland. Bart weet wat er nodig is om merken te overtuigen van het belang van marketing, media en advertisement. Wij zijn er van overtuigd dat wij met Bart de commerciële slagkracht hebben toegevoegd om onze volgende groeifase vorm te geven.'

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken