Feyenoord nodigt fans uit voor overnachting in eigen Kuip
- 29 okt 2021 @ 12:05
- Ryan Baij
Feyenoord en partner Europarcs bieden Feyenoord-supporters een overnachting in De Kuip, het voetbalstadion van de club.
Supporters krijgen aan het einde van het seizoen 2021-2022 de kans om te overnachten bij EuroParcs De Kuip. Een slaapplek met uitzicht over het veld met daarbij een ontbijt op bed na een avond onder de duizend lampen van het Feyenoord-stadion.
In de commercial spelen Feyenoord-icoon Jan Boskamp en assistent-trainer John de Wolf de hoofdrollen. Als nachtwaker komt Boskamp verschillende spelers van Feyenoord 1 en Feyenoord Vrouwen 1 tegen (Trauner, Linssen, Conijnenberg, Hartjes en Milambo).
Credits:
Creative agency: House of Sports
Video productie: TEN Content Agency
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes