Hornbach trekt succesvolle campagne door
- 6 jan 2022 @ 08:12
- Ryan Baij
In zes grote steden hebben de Out of Home specialisten van Hornbach abriposters aangebracht. Met deze reclame geeft de projectbouwmarkt vervolg aan haar campagne Het is niet slecht, want het is jouw project.
‘Deze campagne is een groot succes, het raakt mensen’, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie Hornbach Nederland. ‘Veel klussers herkennen zich erin, en die herkenning werkt aanstekelijk. Mensen delen massaal voorbeelden van imperfecties uit hun klusprojecten met ons en op social media zien we dat de slogan ook gebruikt wordt in andere situaties. Bijvoorbeeld door thuiskoks, die tijdens de feestdagen een net-niet-baksel serveerden.’
‘Iets helemaal zelf maken vraagt de nodige passie en doorzettingsvermogen. Daar mag je dan ook trots op zijn. Zélfs wanneer het niet helemaal perfect is’, vervolgt Maarten Post. ‘Dat is de boodschap die we de afgelopen weken hebben overgebracht. Deze out of home specials zijn een ode aan alle klussers die zich steeds weer in het zweet werken en eigenhandig unieke dingen maken.’
De out of home reclame is het resultaat van een samenwerking tussen exploitanten JCDecaux, Clear Channel en Exterion Media. Waar de eerstgenoemde voor het concept tekende, is de campagne dankzij samenwerking met de andere twee partijen tot een uitwerking gekomen. Middels bestickering hebben zij de abriposters ogenschijnlijk uit de caissons laten hangen. De specials zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg, Utrecht en Zaandam.
Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post en Carlijn van Liempd-Frunt
Concept: JCDeceaux
Creatie: JCDeceaux, Clear Channel en Exterion Media
Mediabureau: Mediaplus | Mediaxplain
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing