Hornbach trekt succesvolle campagne door
- 6 jan 2022 @ 08:12
- Ryan Baij
In zes grote steden hebben de Out of Home specialisten van Hornbach abriposters aangebracht. Met deze reclame geeft de projectbouwmarkt vervolg aan haar campagne Het is niet slecht, want het is jouw project.
‘Deze campagne is een groot succes, het raakt mensen’, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie Hornbach Nederland. ‘Veel klussers herkennen zich erin, en die herkenning werkt aanstekelijk. Mensen delen massaal voorbeelden van imperfecties uit hun klusprojecten met ons en op social media zien we dat de slogan ook gebruikt wordt in andere situaties. Bijvoorbeeld door thuiskoks, die tijdens de feestdagen een net-niet-baksel serveerden.’
‘Iets helemaal zelf maken vraagt de nodige passie en doorzettingsvermogen. Daar mag je dan ook trots op zijn. Zélfs wanneer het niet helemaal perfect is’, vervolgt Maarten Post. ‘Dat is de boodschap die we de afgelopen weken hebben overgebracht. Deze out of home specials zijn een ode aan alle klussers die zich steeds weer in het zweet werken en eigenhandig unieke dingen maken.’
De out of home reclame is het resultaat van een samenwerking tussen exploitanten JCDecaux, Clear Channel en Exterion Media. Waar de eerstgenoemde voor het concept tekende, is de campagne dankzij samenwerking met de andere twee partijen tot een uitwerking gekomen. Middels bestickering hebben zij de abriposters ogenschijnlijk uit de caissons laten hangen. De specials zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg, Utrecht en Zaandam.
Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post en Carlijn van Liempd-Frunt
Concept: JCDeceaux
Creatie: JCDeceaux, Clear Channel en Exterion Media
Mediabureau: Mediaplus | Mediaxplain
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers