Hornbach trekt succesvolle campagne door
- 6 jan 2022 @ 08:12
- Ryan Baij
In zes grote steden hebben de Out of Home specialisten van Hornbach abriposters aangebracht. Met deze reclame geeft de projectbouwmarkt vervolg aan haar campagne Het is niet slecht, want het is jouw project.
‘Deze campagne is een groot succes, het raakt mensen’, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie Hornbach Nederland. ‘Veel klussers herkennen zich erin, en die herkenning werkt aanstekelijk. Mensen delen massaal voorbeelden van imperfecties uit hun klusprojecten met ons en op social media zien we dat de slogan ook gebruikt wordt in andere situaties. Bijvoorbeeld door thuiskoks, die tijdens de feestdagen een net-niet-baksel serveerden.’
‘Iets helemaal zelf maken vraagt de nodige passie en doorzettingsvermogen. Daar mag je dan ook trots op zijn. Zélfs wanneer het niet helemaal perfect is’, vervolgt Maarten Post. ‘Dat is de boodschap die we de afgelopen weken hebben overgebracht. Deze out of home specials zijn een ode aan alle klussers die zich steeds weer in het zweet werken en eigenhandig unieke dingen maken.’
De out of home reclame is het resultaat van een samenwerking tussen exploitanten JCDecaux, Clear Channel en Exterion Media. Waar de eerstgenoemde voor het concept tekende, is de campagne dankzij samenwerking met de andere twee partijen tot een uitwerking gekomen. Middels bestickering hebben zij de abriposters ogenschijnlijk uit de caissons laten hangen. De specials zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg, Utrecht en Zaandam.
Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post en Carlijn van Liempd-Frunt
Concept: JCDeceaux
Creatie: JCDeceaux, Clear Channel en Exterion Media
Mediabureau: Mediaplus | Mediaxplain
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

