Reckitt en Dentsu verlengen samenwerking

Reckitt en Dentsu verlengen samenwerking
  • Bureaus
  • 14 feb 2022 @ 16:09
  • 13854 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Pitches
  • 14 feb 2022 @ 16:09
  • 13854 x gelezen
  • Ryan Baij

Reckitt heeft voor het negende jaar op rij Dentsu als partner gekozen. De merken willen verder bouwen en nieuwe multichannel mediastrategieën verkennen.

Reckitt is al 200 jaar een gerenommeerd merk en heeft onder andere  Dettol, Lysol, Nurofen, Durex, Finish en Vanish in zijn beheer. Dentsu en Reckitt willen verder bouwen op het fundament dat ze hebben opgebouwd, willen zich richten op het verkennen van nieuwe multi-channel mediastrategieën en blijven ze de uitdagingen van het medialandschap aangaan, vooral op het gebied van televisie.

Ségolène de Fleurieu, Marketing Director bij Reckitt Hygiëne BNL: ‘We zijn erg verheugd om onze samenwerking met Dentsu in 2022 te vernieuwen. De afgelopen jaren hebben we samen sterke consumentenkennis opgebouwd, onze denkwijze verfijnd om onze mediacampagnes te verbeteren en onze merkwaarde op te bouwen. We kijken ernaar uit om verdere Dentsu-expertise te benutten om nieuwe multi-channel mediastrategieën te verkennen en om ons te begeleiden bij onze nieuwe uitdagingen, waarbij we altijd streven naar uitmuntendheid en de consument centraal stellen in onze overwegingen.’

Marijke Gorissen, Client Partner bij Dentsu Benelux: ‘We zijn erg enthousiast om onze samenwerking met Reckitt in 2022 voort te zetten. Met onze gedeelde consumentgerichte denkwijze en drang naar efficiëntie en innovatie passen Reckitt en dentsu perfect bij elkaar. We zijn ervan overtuigd dat het Reckitt-team en het dentsu-team nog verder kunnen bouwen op het sterke fundament dat we hebben gelegd in de lange tijd dat we partners zijn.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken