Samsung introduceert nieuwe monitor Odyssey Ark

Samsung introduceert nieuwe monitor Odyssey Ark
  • Bureaus
  • 28 feb 2023 @ 08:54
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MiddelenMarketing

Creatief bureau Fanflock heeft de introductiecampagne voor de nieuwe monitor Odyssey Ark van electronicamerk Samsung op zich genomen. De ontwikkeling van de productie is van Artcore.

In de nieuwe film zien we bekende gezichten Rick Broers (YouTuber, Twitch-streamer) en Rico Verhoeven (drievoudig wereldkampioen kickboxing) optreden. Zij laten zien wat er gebeurt als je zomaar, onvoorbereid achter het nieuwe Samsung scherm gaat zitten. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)

Credits
Opdrachtgever: Samsung - Rianne van Trigt  Anne Carlijn
Creatief bureau en productie: Fanflock 
Productiebureau: Artcore
Creative director Artcore: Robbert Jansen (MYOWNCD)
Regisseur: Tim de Vries
Uitvoerend producer:  Stefany Rietkerk
Producer: Jerry Driessen
DOP: Stef van Wijk






Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken