McDonald’s start vervolgcampagne op Prijsjes waar je blij van wordt

- Bureaus
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagne ‘Maak je dag voor een leuk bedrag’ van McDonald’s borduurt voort op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt.
‘We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producte’”, aldus Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland.
De campagne van de hand van TBWA\Neboko wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.
In dezelfde periode (week 2 t/m 10) lanceert McDonald’s weer nieuwe items op het menu: de Deluxe Range met daarin de Quarter Pounder Deluxe, McChicken Deluxe en de Filet-O-Fish Deluxe. De McPlant maakt de range af. Ook keren de fan-favorites: de Spicy Chicken McNuggets (tijdelijk) en de McFlurry Stroopwafel weer terug op het menu. De Oer-Hollandse McFlurry werd al geteased via de social kanalen van McDonald’s: ‘bij 2 likes breng ik deze terug’. De post is inmiddels goed voor ruim 16.000 likes.

-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

