Zes bureaus samen in Eager

- Bureaus
- 3 jul 2024 @ 08:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jul 2024 @ 08:10
- Michiel van Zaane
Zes marketingbureaus bundelen hun krachten met de lancering van Eager: Driivn, Cowboys, Flik Flak, Goalden, Boest en Labelnone. Alle afzonderlijke bureaus houden hun eigen identiteit.
Elk bureau binnen Eager brengt zijn eigen specialisme en klantportfolio mee. Driivn, gestart in 2016, is gespecialiseerd in performance marketing voor klanten zoals Airforce en Wijck. Cowboys, opgericht in 2020, heeft een track record in recruitment marketing met klanten zoals Redmore en Bridgefund. Flik Flak, het nieuwste bureau dat in 2023 is gestart, biedt TikTok-marketing voor merken zoals Xenos en Fresh 'n Rebel.
Boest heeft zich sinds zijn oprichting in 2019 gepositioneerd als de grootste ticket marketing agency van Europa en werkt voor evenementen zoals Mysteryland, Verknipt en Kingsland, maar ook andere branches zoals theater (Soldaat van Oranje) en musea (Moco Museum). Labelnone uit Valencia levert whitelabel marketingdiensten aan andere bureaus en Goalden, opgericht in oktober 2023, is gefocust op sportmarketing voor klanten zoals Deloitte en Jumbo Sports.
Met de herpositionering van de groep naar Eager wil de groep een grotere speler worden in de bureauwereld. ‘Door als één naar buiten te treden staan we als bureaugroep veel sterker en kunnen we een breder scala aan diensten bieden aan onze klanten, zonder dat ze daarvoor met 5 verschillende bureaus moeten samenwerken’ aldus Wouter Aijtink, COO bij Eager.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

