DJ's samen met artiesten in nieuwe commercial 538

DJ's samen met artiesten in nieuwe commercial 538
  • Content
  • 21 aug 2018 @ 15:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCommercials

Vliegende helikopters en scheurende auto's in de nieuwe commercial van 538. In de video is een rol weggelegd voor dj's van het radiostation, maar ook voor artiesten als Hardwell en Kraantje Pappie.

De commercial is de opvolger van de crossmediale zomercampagne 'Zomer=538, radio=538', die zowel online als offline werd uitgerold.

Dennis Kuzee, brand director bij 538, laat weten: 'In de nieuwe commercial nemen we de kijker backstage mee in een dag bij 538. Van lachend wakker worden met Evers Staat Op, naar het winnen van exclusieve kaarten bij Frank Dane tot het feesten in onze club met dj's als Hardwell en Sunnery James & Marciano. Onze dj's maken de hele dag persoonlijke radio en in deze spot zie je wat dat met je doet.'

Lees hier het interview dat we hielden met Kuzee over de Hier met je rekening-campagne, maart 2018.

 

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken