C2B wint social media-pitch van D-reizen

C2B wint social media-pitch van D-reizen
  • Content
  • 27 mrt 2019 @ 17:05
  • 14960 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Social mediaPitchesCampagnesContent

D-reizen heeft Na een pitch gekozen voor digital agency C2B als het nieuwe vaste bureau voor alle social media-activiteiten van de reisaanbieder.

C2B was eerder al verkozen tot het vaste bureau voor D-reizen’s activaties. Deze samenwerking wordt verbreed doordat C2B per direct verantwoordelijk is voor alle social content-ontwikkeling voor de kanalen Facebook, Instagram en YouTube. Tevens wordt C2B strategisch partner op gebied van boeking conversies op D-reizen.nl. 

Tim Meuleman, Head of Social bij C2B: 'In de campagnes van afgelopen twee jaar leerden we de fans van D-reizen als een doelgroep die van veel (vakantie)fun houdt. Komende tijd bouwen we deze emotie met maandelijkse vaste content verder uit. Met één social-brede strategie – en tegelijk een doelgroep-specifieke aanpak per social kanaal – willen we het social gezicht van D-reizen een flinke upgrade geven.'

Manouk Gunter, social media-coördinator van D-reizen: 'Op campagnevlak heeft C2B in afgelopen jaren al laten zien dat zij de digital wereld goed begrijpen. Hun visie op onze social kanalen gaf een dermate vertrouwen dat wij de samenwerking ook graag op social media starten. Dit gaan we doen door een gebalanceerde mix van dagelijkse hygiene content en grootschaligere hub content. Deze hub content wordt in de vorm van verschillende ‘videoformats’ gedurende het hele jaar verspreid. Verschillende influencers maken hier op een vernieuwende manier ook onderdeel van uit.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken