LVB organiseert online speedsessie

LVB organiseert online speedsessie
  • Content
  • 31 mrt 2020 @ 08:17
  • 18490 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieContent

De coronacrisis biedt ook kansen, stelt contentmarketingbureau LVB. Wat daarvoor nodig is: nieuwe energie en transparantie. Met een online speedsessie 'Formats Bedenken' wil LVB zijn steentje hieraan bijdragen.

Het idee: een gratis besloten Skype-sessie voor marcom-professionals, ingevuld door LVB's head of content Patrick Severein. Aanstaande donderdag (2 april) om 14:00 uur. In 30 minuten schotelt hij de meest succesvolle cases voor en geeft tips en handvatten om zelf aan de slag te gaan met het bedenken van formats. 'Normaal gesproken een betaalde workshop van een paar uur, nu in een gratis online sessie om de creativiteit bij vakgenoten aan te wakkeren', aldus LVB.

Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken