LVB organiseert online speedsessie
- Content
- 31 mrt 2020 @ 08:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieContent
- 31 mrt 2020 @ 08:17
- Lucas Boon
De coronacrisis biedt ook kansen, stelt contentmarketingbureau LVB. Wat daarvoor nodig is: nieuwe energie en transparantie. Met een online speedsessie 'Formats Bedenken' wil LVB zijn steentje hieraan bijdragen.
Het idee: een gratis besloten Skype-sessie voor marcom-professionals, ingevuld door LVB's head of content Patrick Severein. Aanstaande donderdag (2 april) om 14:00 uur. In 30 minuten schotelt hij de meest succesvolle cases voor en geeft tips en handvatten om zelf aan de slag te gaan met het bedenken van formats. 'Normaal gesproken een betaalde workshop van een paar uur, nu in een gratis online sessie om de creativiteit bij vakgenoten aan te wakkeren', aldus LVB.
Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

