TV-fragmenten Talpa via Snapchat te zien

  • Content
  • 11 aug 2021 @ 08:53
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Talpa Network werkt samen met Snapchat waardoor fragmenten van onder meer Veronica Inside, Lang Leve De Liefde en Radio 538 via de chat-app zijn te bekijken.

Talpa hoopt met de samenwerking meer jongeren te bereiken. Snapchat is vooral populair onder jonge(re) gebruikers. Alle tv-programma's van Talpa krijgen een eigen profiel op Snapchat, om het makkelijker te maken om content te vinden en op te abonneren.

Ook kunnen Snapchatters notificaties voor nieuwe afleveringen aanzetten. Daarnaast worden de videofragmenten aangeboden in de Snapchat-tab Verhalen en Verkennen.

"Gezien het ongeëvenaarde bereik bij jongeren zien we Snapchat als een logische partner voor ons om een nieuw en betrokken publiek te bereiken", volgens Xander Czaikowski, Director Digital Distribution & Partnerships van Talpa Network.

Foto: ©bigtunaonline/123RF.COM

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken