TV-fragmenten Talpa via Snapchat te zien
- Content
- 11 aug 2021 @ 08:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 aug 2021 @ 08:53
- Michiel van Zaane
Talpa Network werkt samen met Snapchat waardoor fragmenten van onder meer Veronica Inside, Lang Leve De Liefde en Radio 538 via de chat-app zijn te bekijken.
Talpa hoopt met de samenwerking meer jongeren te bereiken. Snapchat is vooral populair onder jonge(re) gebruikers. Alle tv-programma's van Talpa krijgen een eigen profiel op Snapchat, om het makkelijker te maken om content te vinden en op te abonneren.
Ook kunnen Snapchatters notificaties voor nieuwe afleveringen aanzetten. Daarnaast worden de videofragmenten aangeboden in de Snapchat-tab Verhalen en Verkennen.
"Gezien het ongeëvenaarde bereik bij jongeren zien we Snapchat als een logische partner voor ons om een nieuw en betrokken publiek te bereiken", volgens Xander Czaikowski, Director Digital Distribution & Partnerships van Talpa Network.
Foto: ©bigtunaonline/123RF.COM
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [marketeer 239] Madelon van der Tol... 19-12-2025
- Rabobank lanceert... 15-12-2025
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

