BNO krijgt er drie ereleden bij
- Design
- 20 mrt 2019 @ 09:14
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 20 mrt 2019 @ 09:14
- Nanny Kuilboer
Op 27 maart worden Wolfram Peters, Jeroen van Erp en Gerbrand Bas geïnstalleerd als erelid van de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO).
Wolfram Peters kondigde onlangs zijn afscheid aan van npk design, het bureau dat mede zijn naam draagt.
Jeroen van Erp is medeoprichter en creatief directeur van ontwerpbureau Fabrique en een van de pioniers van de ontwikkeling van digital design in Nederland. Sinds november 2015 is hij ook professor Conceptdesign aan de TU Delft.
Gerbrand Bas is de man achter de GIO-erkenningen (Goed Industrieel Ontwerp).
Uitreiking
Vanwege hun verbondenheid met het vak industrieel ontwerpen, vindt de installatie plaats op 27 maart in Circl, als afsluiting van de bijeenkomst De toekomst van het vak industrieel ontwerpen. Wolfram Peters, Jeroen van Erp en Gerbrand Bas zullen dan de ‘BNO-creditcard’ ontvangen, ontworpen door Ted Noten.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes