Inschrijving Renault’s Design de Auto van de Toekomst geopend

Inschrijving Renault’s Design de Auto van de Toekomst geopend
  • Design
  • 26 aug 2019 @ 11:27
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Automotive

Renault organiseert ‘Design de Auto van de Toekomst’. Renault daagt Nederland uit om een zo goed mogelijk idee over de auto van de toekomst te delen, waarna drie finalisten hun toekomstvisie met bijpassend design mogen uitwerken met hulp van een professionele schetser. De finalisten maken kans op één jaar gratis 100% elektrisch rijden in de nieuwe Renault Zoe.

We staan aan het begin van een nieuw tijdperk op het gebied van mobiliteit. Er zijn ingrijpende wijzigingen op komst, de verstedelijking ontwikkelt zich snel. Renault omarmt deze trends en zoekt naar manieren om mensen op een efficiënte, duurzame en betaalbare wijze te vervoeren. Renault doet dit met een duidelijke visie: het eenvoudiger maken van het alledaagse leven in 2030 met mobiliteit die 100% elektrisch, verbonden, gedeeld en autonoom is.

Auto van de toekomst

Renault is benieuwd hoe men denkt over de auto van de toekomst. Iedereen met een duidelijke visie over de toekomst van mobiliteit in 2030 wordt uitgedaagd om zich op te geven voor de contest Design de Auto van de Toekomst.

Laurens van den Acker

Alle inzendingen worden beoordeeld door een vakkundige jury onder leiding van Laurens van den Acker, Senior Vice President of Corporate Design van Renault. De winnaar wordt tijdens Dutch Design Week (DDW) bekend gemaakt, waarvan Renault voor de tweede keer partner is.

Kijk voor meer informatie over ‘Design de Auto van de Toekomst’ op: designdeautovandetoekomst.nl

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken