Koen de Groot nieuwe CEO Total Design
- Design
- 30 sep 2019 @ 13:44
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 30 sep 2019 @ 13:44
- Nanny Kuilboer
Koen de Groot start dinsdag 1 oktober als de nieuwe CEO van Total Design. Hij volgt daarmee Harry Smeets op die anderhalf jaar geleden instapte als aandeelhouder en algemeen directeur. ‘Het is nu tijd voor een vergaande digitalisering en groei’, aldus Smeets.
De Groot is meer dan tien jaar ondernemer geweest binnen digitale bureaus en heeft ervaring met de integratie van digitale marketing en business-strategieën. Na de functie van account director bij TBWA heeft De Groot verschillende bureaus geleid zoals Red Urban, Selmore en FEL. Hij zal samen met Martijn Arts en Hugo van den Bos het bureau gaan leiden.
55 jaar
De Groot: ‘Dat innovatieve, niet bang zijn voor wat er komt, dat past bij mij. Toen ik gevraagd werd of ik Total Design wilde leiden, hoefde ik niet lang na te denken. Naast het pure vakmanschap waarmee in 55 jaar tijd een geweldige reputatie is opgebouwd, zit in er in het DNA iets waardoor Total Design altijd zijn tijd vooruit is. Het is mooi om te constateren hoe Total Design zich heeft ontwikkeld tot een bureau dat klanten verder helpt in deze tijd waarin de zin gescheiden moet worden van de onzin; het gaat erom dat marketingcommunicatie effectief is. Voor de toekomst vinden we het belangrijk dat de groei wordt versneld. Die lijn is ook al ingezet. Daarnaast zou het op den duur mooi zijn de diensten van Total Design verder uit te breiden zodat we op nog meer touchpoints resultaten kunnen boeken voor onze klanten.’
Vergaande digitalisering
Onder Harry Smeets is de naam van Total Identity terug veranderd in Total Design: ‘Daarnaast werd de onderneming gestructureerd in teams waarin het ondernemerschap voorop staat. De klantgerichtheid en ook het plezier is vergroot. Dat werkt, het bureau heeft de wind in de zeilen en nu is het tijd om door te groeien. In de afgelopen periode zijn grote klanten als Dirk en Digidentity aan de klantenlijst toegevoegd en is het tijd voor vergaande digitalisering.’ Smeets blijft betrokken als actief aandeelhouder.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing