Nieuw management team Bakker Bart past formule aan
- Food-en-retail
- 8 jun 2015 @ 09:10
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 8 jun 2015 @ 09:10
- Redactie Food en Retail
Onder leiding van algemeen directeur Herbert Schalkwijk zet een nieuw management team van Bakker Bart in op een nieuwe koers waarbij transparantie, het winnen van vertrouwen en focus op de consument centraal staan.
Schalkwijk: 'we merken dat we het vertrouwen van onze franchisenemers aan het terugwinnen zijn. We focussen ons dan ook bewust op samenwerking en betrokkenheid. Voor de korte termijn betekent dit krachtige herkenbare campagnes waarmee we een groter publiek willen aanspreken, voor de lange termijn zal dat een strategische verandering van de formule zelf zijn.'
Landelijke campagne
Op dit moment voert Bakker Bart gedurende drie weken de eerste grote landelijke campagne, de Roze Gekte. De Roze Gekte, die veel winkelgebieden momenteel Bart-roze kleurt, is de eerste zichtbare uiting van die nieuwe koers. Herbert Schalkwijk: 'met de campagne, waarin herkenbaarheid en klantbehoefte centraal staan, willen we iedereen verrassen en inspireren.'
Roze en verrassend
Bakker Bart dikt de campagne aan met twee van de meest opvallende kenmerken: de kleur (Bart) roze en het speelse karakter. De filialen zijn daarom ‘over de top’ roze, evenals (waar mogelijk) het omliggende winkelgebied. De acties zijn inhoudelijk opvallend door extreme aanbiedingen in een 1-2-3 staffelvorm. 'De Roze Gekte 1-2-3 weken moet een steeds terugkerende, herkenbare campagne zijn die mikt op een groot publiek. Maar waar vooral ook onze franchisenemers zich in herkennen', aldus Schalkwijk. De campagne duurt drie weken en loopt nog tot en met 21 juni. Meer informatie over de campagne staat hier. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- centraal
- terugwinnen
- nieuw
- Herbert Schalkwijk
- focus
- management team
- koers
- merken
- winkels
- brood
- j transparantie
- graan
- bakker
- campagne
- Bakker Bart
- franchisenemers
- imago
- consument
- vertrouwen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing