Shell investeert 200 miljoen dollar in nieuwe campus in Den Haag
- Food-en-retail
- 11 sep 2018 @ 11:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingMaatschappij
- 11 sep 2018 @ 11:03
- Peter van Woensel Kooy
Energiemerk Shell investeert 173 miljoen euro in een nieuwe campus in Den Haag. Het geld wordt geïnvesteerd in onder meer onderhouds- en renovatiewerkzaamheden.
Shell verwacht dat New Energies, het bedrijfsonderdeel dat zich op CO2-arme energiebronnen richt, de komende vijf jaar zal groeien van 150 banen naar 500 tot 700 banen. Dit onderdeel is betrokken bij bijvoorbeeld de ontwikkeling van wind- en zonne-energie. Shell maakt maandag ook bekend dat deze bedrijfstak de komende jaren in Nederland gevestigd blijft, aldus Nu.
Energietransitie
'Shell New Energies groeit snel', bevestigt Maarten Wetselaar, directeur bij New Energies. 'We voorzien dan ook een groei van het aantal hoogwaardige banen binnen dit onderdeel. Alleen al in Nederland zijn er bij New Energies de afgelopen twee jaar 150 banen bijgekomen via acquisities en organische groei.' Eerder dit jaar gaf Shell aan in MarketingTribune dat de 'energietansitie' een der grootste uitdagingen is voor het merk, waarmee ook aansluiting gezocht wordt bij een nieuwe generatie medewerkers. Lees hier verder: 'ceo Van Beurden deelt toekomstvisie op sterk merk Shell'.
(PvWK, bronnen: Nu, ANP en MarketingTribune)
fotocredit: leonides ruvalcabar / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- banen
- New Energies
- directeur
- Royal Dutch
- Shell
- Maarten Wetselaar
- ceo
- energie
- Ben van Beurden
- organische groei
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes