Shell investeert 200 miljoen dollar in nieuwe campus in Den Haag

Shell investeert 200 miljoen dollar in nieuwe campus in Den Haag
  • Food-en-retail
  • 11 sep 2018 @ 11:03
  • 8876 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingMaatschappij

Energiemerk Shell investeert 173 miljoen euro in een nieuwe campus in Den Haag. Het geld wordt geïnvesteerd in onder meer onderhouds- en renovatiewerkzaamheden.

Shell verwacht dat New Energies, het bedrijfsonderdeel dat zich op CO2-arme energiebronnen richt, de komende vijf jaar zal groeien van 150 banen naar 500 tot 700 banen.  Dit onderdeel is betrokken bij bijvoorbeeld de ontwikkeling van wind- en zonne-energie. Shell maakt maandag ook bekend dat deze bedrijfstak de komende jaren in Nederland gevestigd blijft, aldus Nu.

Energietransitie
'Shell New Energies groeit snel', bevestigt Maarten Wetselaar, directeur bij New Energies. 'We voorzien dan ook een groei van het aantal hoogwaardige banen binnen dit onderdeel. Alleen al in Nederland zijn er bij New Energies de afgelopen twee jaar 150 banen bijgekomen via acquisities en organische groei.' Eerder dit jaar gaf Shell aan in MarketingTribune dat de 'energietansitie' een der grootste uitdagingen is voor het merk, waarmee ook aansluiting gezocht wordt bij een nieuwe generatie medewerkers. Lees hier verder: 'ceo Van Beurden deelt toekomstvisie op sterk merk Shell'.
(PvWK, bronnen: Nu, ANP en MarketingTribune)

fotocredit: leonides ruvalcabar / Unsplash


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken