Shell investeert 200 miljoen dollar in nieuwe campus in Den Haag
- Food-en-retail
- 11 sep 2018 @ 11:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingMaatschappij
- 11 sep 2018 @ 11:03
- Peter van Woensel Kooy
Energiemerk Shell investeert 173 miljoen euro in een nieuwe campus in Den Haag. Het geld wordt geïnvesteerd in onder meer onderhouds- en renovatiewerkzaamheden.
Shell verwacht dat New Energies, het bedrijfsonderdeel dat zich op CO2-arme energiebronnen richt, de komende vijf jaar zal groeien van 150 banen naar 500 tot 700 banen. Dit onderdeel is betrokken bij bijvoorbeeld de ontwikkeling van wind- en zonne-energie. Shell maakt maandag ook bekend dat deze bedrijfstak de komende jaren in Nederland gevestigd blijft, aldus Nu.
Energietransitie
'Shell New Energies groeit snel', bevestigt Maarten Wetselaar, directeur bij New Energies. 'We voorzien dan ook een groei van het aantal hoogwaardige banen binnen dit onderdeel. Alleen al in Nederland zijn er bij New Energies de afgelopen twee jaar 150 banen bijgekomen via acquisities en organische groei.' Eerder dit jaar gaf Shell aan in MarketingTribune dat de 'energietansitie' een der grootste uitdagingen is voor het merk, waarmee ook aansluiting gezocht wordt bij een nieuwe generatie medewerkers. Lees hier verder: 'ceo Van Beurden deelt toekomstvisie op sterk merk Shell'.
(PvWK, bronnen: Nu, ANP en MarketingTribune)
fotocredit: leonides ruvalcabar / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- directeur
- New Energies
- Ben van Beurden
- ceo
- energie
- Royal Dutch
- Maarten Wetselaar
- Shell
- banen
- organische groei
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers