Weight Watchers werkt samen met food-influencer Miljuschka Witzenhausen
- Food-en-retail
- 1 mrt 2019 @ 11:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 1 mrt 2019 @ 11:31
- Peter van Woensel Kooy
WW, de nieuwe naam van Weight Watchers, kondigt aan een samenwerking te zijn gestart met Miljuschka Witzenhausen.
Naast wereldwijde sterren, Oprah Winfrey, Kate Hudson, Robbie Williams en BN-er Chantal Janzen met haar platform &C, sluit ook Miljuschka zich aan bij de filosofie van WW voor een gezondere levensstijl.
Zoals de WW-fan Witzenhausen al op Instagram aankondigde wil zij geen drastische maatregelen nemen, maar met kleine aanpassingen gezonde gewoontes te creëren. Als onderdeel van de samenwerking zal Miljuschka maandelijks een recept voor WW ontwikkelen.
'Ik ben ongelooflijk enthousiast om met WW aan de slag te gaan, omdat ik mij helemaal kan vinden in de missie om gezondheid en wellness toegankelijk te maken en dit makkelijk vol te houden in het dagelijkse leven. WW gelooft net zoals ik in de balans: lekker eten, voldoende bewegen, meer tijd voor jezelf. WW is voor mij meer genieten en mij minder laten leiden door dingen die er niet toe doen.
De kick-off video van de samenwerking geeft inzicht in de reden van de presentatrice en TV-kok om gezonder te leven en is hier te bekijken.
(PvWK)
Over WW
'WW is een wereldwijd wellness-bedrijf en een wereldwijd toonaangevend commercieel gewichtsmanagement-programma. We inspireren miljoenen mensen gezonde gewoontes aan te nemen die toepasbaar zijn in het echte leven. Door middel van onze toegewijde digitale ervaring en wellness workshops, volgen leden onze leefbare en duurzame programma’s die gezond eten, fysieke activiteit en een positieve mindset omvatten. Met meer dan vijf decennia ervaring in het bouwen van communities en onze vergaande expertise in gedragswetenschappen streven we ernaar wellness voor iedereen toegankelijk te maken. Om meer te weten te komen over WW’s aanpak voor een gezond leven, kunt u terecht op ww.com. Voor meer informatie over ons wereldwijde bedrijf kunt u terecht op onze zakelijke website corporate.ww.com.'
(bron: WW)
foto boven: Instagram MW
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- dieet
- levensstijl
- Chantal Janzen
- platform &C
- samenwerking
- Oprah Winfrey
- Kate Hudson
- Robbie Williams
- naam
- BN-er
- WW
- retail
- Weight Watchers
- tv
- sterren
- food
- marketing
- Miljuschka Witzenhausen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management