Weight Watchers werkt samen met food-influencer Miljuschka Witzenhausen

Weight Watchers werkt samen met food-influencer Miljuschka Witzenhausen
  • Food-en-retail
  • 1 mrt 2019 @ 11:31
  • 10833 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

WW, de nieuwe naam van Weight Watchers, kondigt aan een samenwerking te zijn gestart met Miljuschka Witzenhausen.

Naast wereldwijde sterren, Oprah Winfrey, Kate Hudson, Robbie Williams en BN-er Chantal Janzen met haar platform &C, sluit ook Miljuschka zich aan bij de filosofie van WW voor een gezondere levensstijl. 

Zoals de WW-fan Witzenhausen al op Instagram aankondigde wil zij geen drastische maatregelen nemen, maar met kleine aanpassingen gezonde gewoontes te creëren. Als onderdeel van de samenwerking zal Miljuschka maandelijks een recept voor WW ontwikkelen.

'Ik ben ongelooflijk enthousiast om met WW aan de slag te gaan, omdat ik mij helemaal kan vinden in de missie om gezondheid en wellness toegankelijk te maken en dit makkelijk vol te houden in het dagelijkse leven. WW gelooft net zoals ik in de balans: lekker eten, voldoende bewegen, meer tijd voor jezelf. WW is voor mij meer genieten en mij minder laten leiden door dingen die er niet toe doen.

De kick-off video van de samenwerking geeft inzicht in de reden van de presentatrice en TV-kok om gezonder te leven en is hier te bekijken.
(PvWK)

Over WW
'WW is een wereldwijd wellness-bedrijf en een wereldwijd toonaangevend commercieel gewichtsmanagement-programma. We inspireren miljoenen mensen gezonde gewoontes aan te nemen die toepasbaar zijn in het echte leven. Door middel van onze toegewijde digitale ervaring en wellness workshops, volgen leden onze leefbare en duurzame programma’s die gezond eten, fysieke activiteit en een positieve mindset omvatten. Met meer dan vijf decennia ervaring in het bouwen van communities en onze vergaande expertise in gedragswetenschappen streven we ernaar wellness voor iedereen toegankelijk te maken. Om meer te weten te komen over WW’s aanpak voor een gezond leven, kunt u terecht op ww.com. Voor meer informatie over ons wereldwijde bedrijf kunt u terecht op onze zakelijke website corporate.ww.com.'
(
bron: WW) 

foto boven: Instagram MW

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken