Jamin en Rumag komen met gebroken chocoladeletters
- Food-en-retail
- 15 nov 2019 @ 10:45
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - ActivatieIntroductie
- 15 nov 2019 @ 10:45
- Hugo Schrameyer
Er zijn van die mensen. Die wil je het liefst achter het behang plakken. Voor hen, maar ook voor andere speciale individuen, zijn Jamin en lifestylemerk Rumag nu gekomen met een serie gebroken chocoladeletters.
Nee, het is niet bepaald traditioneel. Dat is de bedoeling ook niet van deze introductie, die uiteraard speciaal is ontwikkeld met het oog op de komst van Sinterklaas. Jamin en Rumag hebben de serie gebroken chocoladeletters speciaal ontwikkeld voor gebroken harten, brokkenpiloten of juist voor een stukje hilariteit tijdens het heerlijk avondje. Of je nu iemand de liefde wilt verklaren, een hart onder de riem wilt steken of iemand juist een hak wilt zetten. Voor iedereen - lief of stout geweest dit jaar – is er dus wel een letter.
Das.ruk
De opschriften op de verpakking liegen er in ieder geval niet om. Denk aan:
- Das.ruk.lekker.stuk
- Breeking.up.with.you
- Ik.ga.stuk.om.jou
- Jij.brok.ellende
Reputatie
Snoepwinkelformule Jamin heeft ondertussen een reputatie hoog te houden wat betreft het ontwikkelen van ludieke promoties. Tijdens Pasen afgelopen voorjaar werd een zoekactie naar paaseieren bedacht. Of paaseieren: geen traditionele hardgekookte exemplaren met een kleurtje, maar een kolossaal XXL-model van meer dan twee meter. In totaal werden er meer dan vijftig in heel Nederland verstopt.
Zombie-prank
In oktober van 2018 speelde de snoepketen in op de Halloween-actie met een eigen Zombie Prank. Die actie was vooral bedoeld om vrienden, collega’s of familie eens lekker te laten schrikken. Marketingmanager Rob Hendriks laat weten dat die altijd wel in is voor een speciale actie tijdens jaarlijkse piekmomenten voor Jamin. Een nieuwe smaak is natuurlijk altijd welkom, maar een dergelijke ludieke actie kan is een echte op-de-fiets-springer.
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing