Jamin en Rumag komen met gebroken chocoladeletters
- Food-en-retail
- 15 nov 2019 @ 10:45
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - ActivatieIntroductie
- 15 nov 2019 @ 10:45
- Hugo Schrameyer
Er zijn van die mensen. Die wil je het liefst achter het behang plakken. Voor hen, maar ook voor andere speciale individuen, zijn Jamin en lifestylemerk Rumag nu gekomen met een serie gebroken chocoladeletters.
Nee, het is niet bepaald traditioneel. Dat is de bedoeling ook niet van deze introductie, die uiteraard speciaal is ontwikkeld met het oog op de komst van Sinterklaas. Jamin en Rumag hebben de serie gebroken chocoladeletters speciaal ontwikkeld voor gebroken harten, brokkenpiloten of juist voor een stukje hilariteit tijdens het heerlijk avondje. Of je nu iemand de liefde wilt verklaren, een hart onder de riem wilt steken of iemand juist een hak wilt zetten. Voor iedereen - lief of stout geweest dit jaar – is er dus wel een letter.
Das.ruk
De opschriften op de verpakking liegen er in ieder geval niet om. Denk aan:
- Das.ruk.lekker.stuk
- Breeking.up.with.you
- Ik.ga.stuk.om.jou
- Jij.brok.ellende
Reputatie
Snoepwinkelformule Jamin heeft ondertussen een reputatie hoog te houden wat betreft het ontwikkelen van ludieke promoties. Tijdens Pasen afgelopen voorjaar werd een zoekactie naar paaseieren bedacht. Of paaseieren: geen traditionele hardgekookte exemplaren met een kleurtje, maar een kolossaal XXL-model van meer dan twee meter. In totaal werden er meer dan vijftig in heel Nederland verstopt.
Zombie-prank
In oktober van 2018 speelde de snoepketen in op de Halloween-actie met een eigen Zombie Prank. Die actie was vooral bedoeld om vrienden, collega’s of familie eens lekker te laten schrikken. Marketingmanager Rob Hendriks laat weten dat die altijd wel in is voor een speciale actie tijdens jaarlijkse piekmomenten voor Jamin. Een nieuwe smaak is natuurlijk altijd welkom, maar een dergelijke ludieke actie kan is een echte op-de-fiets-springer.
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren eenheid met guerrillacampagne...
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management