Wees geen krent, red jouw favoriete eettent
- Food-en-retail
- 26 mrt 2020 @ 08:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieFoodMarketing
- 26 mrt 2020 @ 08:15
- Peter van Woensel Kooy
Voor veel restaurants vormen de corona-maatregelen een financiële strop. Via virtueel uiteten gaan op 'doneer.restaurant' koop je nu een virtueel gerecht waarmee jouw favoriete restaurant kan worden gesteund. 'Zo wordt dineren voor nu even doneren!'
Liefde voor de horeca
Dit concept is volgens de initiatoren ontwikkeld om de horecaondernemer te helpen in deze tijd. 'Geen restaurant houdt het financieel vol zonder klanten. Wil je na deze ellende nog uiteten in je favoriete restaurant, steun ze dan via Dineren is Doneren. Zo voorkomen we samen failissementen.'
Veilig doneren zonder winstoogmerk
'Dineren is Doneren' is een initiatief zonder winstoogmerk, ontwikkeld door de horecaliefhebbers bij digital agency Lama Lama en wordt ondersteund door Spice PR. Het volledig gedoneerde bedrag zal op de officiële rekening van het betreffende restaurant worden gestort.
Samen sterk
'Laten we er samen voor zorgen dat we kunnen blijven genieten van een heerlijk avondje uit eten. Ga naar de site en help jouw favoriete restaurant door deze moeilijke tijd! Dineren = Doneren', benadrukt Lama Lama en tipt nog eens de site: https://doneren.restaurant.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- horeca
- Lama Lama
- virtueel dineren
- Dineren is Doneren
- horeca
- initiatief
- corona
- gesloten
- winstoogmerk
- Spice PR
- liefhebbers
- toekomst
- digital agency
- restaurant
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes