Wees geen krent, red jouw favoriete eettent
- Food-en-retail
- 26 mrt 2020 @ 08:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieFoodMarketing
- 26 mrt 2020 @ 08:15
- Peter van Woensel Kooy
Voor veel restaurants vormen de corona-maatregelen een financiële strop. Via virtueel uiteten gaan op 'doneer.restaurant' koop je nu een virtueel gerecht waarmee jouw favoriete restaurant kan worden gesteund. 'Zo wordt dineren voor nu even doneren!'
Liefde voor de horeca
Dit concept is volgens de initiatoren ontwikkeld om de horecaondernemer te helpen in deze tijd. 'Geen restaurant houdt het financieel vol zonder klanten. Wil je na deze ellende nog uiteten in je favoriete restaurant, steun ze dan via Dineren is Doneren. Zo voorkomen we samen failissementen.'
Veilig doneren zonder winstoogmerk
'Dineren is Doneren' is een initiatief zonder winstoogmerk, ontwikkeld door de horecaliefhebbers bij digital agency Lama Lama en wordt ondersteund door Spice PR. Het volledig gedoneerde bedrag zal op de officiële rekening van het betreffende restaurant worden gestort.
Samen sterk
'Laten we er samen voor zorgen dat we kunnen blijven genieten van een heerlijk avondje uit eten. Ga naar de site en help jouw favoriete restaurant door deze moeilijke tijd! Dineren = Doneren', benadrukt Lama Lama en tipt nog eens de site: https://doneren.restaurant.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Dineren is Doneren
- Spice PR
- horeca
- Lama Lama
- liefhebbers
- digital agency
- initiatief
- corona
- winstoogmerk
- restaurant
- gesloten
- toekomst
- horeca
- virtueel dineren
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers