Interne feestdagen-film Xenos gaat viraal

  • Food-en-retail
  • 27 nov 2020 @ 11:54
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

De collega's van het servicekantoor van Xenos zijn de #jerusalemachallenge aangegaan, in aanloop naar Black Friday. Eindbazin Linda Keijzer: 'Er kwam ongelofelijk veel energie los bij al onze collega's. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren.'

Keijzer (ceo Xenos): ‘Deze week stond in het teken van Black Friday. Voor ons breekt daarmee de drukste periode van het jaar aan. Zowel in onze winkels, online als ook in het distributiecentrum wordt hard gewerkt om alle klanten hartelijk te verwelkomen in de wereld van Xenos. Het zijn bijzondere en avontuurlijke tijden, waar veel van onze collega’s wordt gevraagd. Vandaar dat we de #Jerusalemachallenge zijn aangegaan om al onze collega's op afstand veel succes te wensen. En het resultaat mag er zijn: zelfs de danspasjes waren geoefend.'

Bijzondere uitdaging
'2020 is een buitengewoon succesvol jaar voor Xenos. Consumenten weten ons weer te vinden in onze winkels, online en op social media. Hierdoor zijn de omzetten ongekend hoog en maakt Xenos een enorme groei door. Met de feestdagen in het vooruitzicht betekent dit een nog grotere drukte op alle fronten, waarbij er veel wordt verwacht van onze collega's', licht Wendy Kapteijns van de afdeling Communicatie toe, 'Om het samen gevoel te creëren in deze drukke periode, was het plan dat alle medewerkers van het servicekantoor en DC een dag mee zouden werken in de winkels. Dit ging niet door vanwege de geldende coronamaatregelen. Om onze collega's toch te ondersteunen, maar dan op een andere manier, zijn de collega's van servicekantoor deze #jerusalemachallenge aangegaan.' Zie de interne film hier

Wereldwijde inhakers
Deze challenge wordt momenteel wereldwijd via social media opgepakt omdat het staat voor positiviteit, verbinding en hoop. 'Een boodschap die past bij deze bijzondere tijden en waar wij binnen Xenos voor staan. Collega's laten zien dat ze er ook in deze drukke tijden niet alleen voor staan', vervolgt Kapteijns. 'Nadat de video intern werd gedeeld kwam er ongelofelijk veel energie los bij alle medewerkers. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren. Met elkaar, voor elkaar, samen Xenos', besluit Keijzer enthousiast.
(PvWK)

BEKIJK DE FILM OP DEZE LINK


Linda Keijzer (Xenos)











Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken