Interne feestdagen-film Xenos gaat viraal
- Food-en-retail
- 27 nov 2020 @ 11:54
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 27 nov 2020 @ 11:54
- Peter van Woensel Kooy
De collega's van het servicekantoor van Xenos zijn de #jerusalemachallenge aangegaan, in aanloop naar Black Friday. Eindbazin Linda Keijzer: 'Er kwam ongelofelijk veel energie los bij al onze collega's. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren.'
Keijzer (ceo Xenos): ‘Deze week stond in het teken van Black Friday. Voor ons breekt daarmee de drukste periode van het jaar aan. Zowel in onze winkels, online als ook in het distributiecentrum wordt hard gewerkt om alle klanten hartelijk te verwelkomen in de wereld van Xenos. Het zijn bijzondere en avontuurlijke tijden, waar veel van onze collega’s wordt gevraagd. Vandaar dat we de #Jerusalemachallenge zijn aangegaan om al onze collega's op afstand veel succes te wensen. En het resultaat mag er zijn: zelfs de danspasjes waren geoefend.'
Bijzondere uitdaging
'2020 is een buitengewoon succesvol jaar voor Xenos. Consumenten weten ons weer te vinden in onze winkels, online en op social media. Hierdoor zijn de omzetten ongekend hoog en maakt Xenos een enorme groei door. Met de feestdagen in het vooruitzicht betekent dit een nog grotere drukte op alle fronten, waarbij er veel wordt verwacht van onze collega's', licht Wendy Kapteijns van de afdeling Communicatie toe, 'Om het samen gevoel te creëren in deze drukke periode, was het plan dat alle medewerkers van het servicekantoor en DC een dag mee zouden werken in de winkels. Dit ging niet door vanwege de geldende coronamaatregelen. Om onze collega's toch te ondersteunen, maar dan op een andere manier, zijn de collega's van servicekantoor deze #jerusalemachallenge aangegaan.' Zie de interne film hier.
Wereldwijde inhakers
Deze challenge wordt momenteel wereldwijd via social media opgepakt omdat het staat voor positiviteit, verbinding en hoop. 'Een boodschap die past bij deze bijzondere tijden en waar wij binnen Xenos voor staan. Collega's laten zien dat ze er ook in deze drukke tijden niet alleen voor staan', vervolgt Kapteijns. 'Nadat de video intern werd gedeeld kwam er ongelofelijk veel energie los bij alle medewerkers. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren. Met elkaar, voor elkaar, samen Xenos', besluit Keijzer enthousiast.
(PvWK)
BEKIJK DE FILM OP DEZE LINK
Linda Keijzer (Xenos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Xenos
- viral
- dans
- ceo
- servicekantoor
- #jerusalemachallenge
- Black Friday
- retail
- Linda Keijzer
- inspanning
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




