Domino's Pizza zet pizza met frikandel op menu

- Food-en-retail
- 21 jul 2021 @ 08:21
- 30097 x gelezen
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFoodDistributie
- 21 jul 2021 @ 08:21
- 30097 x gelezen
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu is de ‘Frikan’ Dutchman’ oftewel de pizza met frikandel speciaal, verkrijgbaar bij alle Domino’s vestigingen in Nederland in België. De pizza is gemaakt met de bekende Domino’s ingrediënten.
Denk hierbij aan: ingrediënten zoals 100% vers deeg, tomatensaus van zongerijpte tomaten en verse mozzarella. De pizza wordt vervolgens belegd met stukjes frikandel, ui en een swirl van mayonaise en curry. De Frikan’Dutchman is tijdelijk verkrijgbaar vanaf €5,95, melden de pizzabakkers trots.
'Een pizza die niet mag ontbreken in het assortiment'
Domino’s heeft vestigingen over heel de wereld, maar laat zich graag inspireren aan de hand van de lokale keuken, zegt Tyla Robinson, innovatiechef bij Domino’s: 'De frikandel is al jarenlang de nummer één snack van Nederland en smaakt hartstikke lekker op een pizza. Naast pizza met frikandel, komen er nog twee andere tijdelijke smaken op het menu: de ‘Fitness fan’ met extra veel gegrilde kip en groenten en 50% minder mozarella en de ‘Meaty Macho’, welke voor het echte barbecue gevoel zorgt. Zo bieden we voor ieder wat wils, ongeacht wat je voorkeur of smaak ook is.'
(PvWK)
Over Domino's
Domino’s Pizza heeft wereldwijd ruim 17.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 300 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, klik hier.'
(bron: Domino's)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Millennials bereid meer te betalen... 07-07-2022
- Brandgurus adviseert Praxis in... 06-07-2022
- Kruidvat zet vol in op gebruik van... 06-07-2022
- Kabinet consulteert bureau: wat is... 06-07-2022
- WhistlePig nieuwe whiskey zonder... 06-07-2022
- CBL: 'Nog geen concrete plannen om... 05-07-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference