Domino's Pizza zet pizza met frikandel op menu
- Food-en-retail
- 21 jul 2021 @ 08:21
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFoodDistributie
- 21 jul 2021 @ 08:21
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu is de ‘Frikan’ Dutchman’ oftewel de pizza met frikandel speciaal, verkrijgbaar bij alle Domino’s vestigingen in Nederland in België. De pizza is gemaakt met de bekende Domino’s ingrediënten.
Denk hierbij aan: ingrediënten zoals 100% vers deeg, tomatensaus van zongerijpte tomaten en verse mozzarella. De pizza wordt vervolgens belegd met stukjes frikandel, ui en een swirl van mayonaise en curry. De Frikan’Dutchman is tijdelijk verkrijgbaar vanaf €5,95, melden de pizzabakkers trots.
'Een pizza die niet mag ontbreken in het assortiment'
Domino’s heeft vestigingen over heel de wereld, maar laat zich graag inspireren aan de hand van de lokale keuken, zegt Tyla Robinson, innovatiechef bij Domino’s: 'De frikandel is al jarenlang de nummer één snack van Nederland en smaakt hartstikke lekker op een pizza. Naast pizza met frikandel, komen er nog twee andere tijdelijke smaken op het menu: de ‘Fitness fan’ met extra veel gegrilde kip en groenten en 50% minder mozarella en de ‘Meaty Macho’, welke voor het echte barbecue gevoel zorgt. Zo bieden we voor ieder wat wils, ongeacht wat je voorkeur of smaak ook is.'
(PvWK)
Over Domino's
Domino’s Pizza heeft wereldwijd ruim 17.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 300 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, klik hier.'
(bron: Domino's)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren eenheid met guerrillacampagne...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management