Nieuw: verantwoord paling eten
- Food-en-retail
- 30 jul 2021 @ 10:55
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 30 jul 2021 @ 10:55
- Peter van Woensel Kooy
Genieten van verantwoorde paling kan tegenwoordig weer door bewust te kiezen voor paling met het logo van het ESF fonds. Deze video legt alles uit.
Palingproducten met het palingfonds-keurmerk ESF die uit herleidbare bron komen en bijdragen aan het Eel Stewardship Fund, zijn herkenbaar aan het blauwe logo met de letters ESF. Dit logo staat volgens de aangesloten visverwerkers inmiddels op steeds meer palingproducten in diverse landen in Europa. 'Hiermee kan de consument een bewuste keus maken.' Dat is nodig om deze bijzondere diersoort te behouden.
Verantwoorde keuze
Spakenburger expert Alex Koelewijn van aanbieder Paling.nl laat in onderstaande video (duur: 10:48 min) zien hoe het roken van paling precies werkt, hoe je een paling hoort te fileren en vertelt over hoe je verantwoord kan consumeren door bewust te kiezen voor paling met het logo van het ESF fonds. 'Zonder dit keurmerk kun je paling beter laten liggen.'
(PvWK, bronnen: Visbureau, Gastropedia)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes