Nieuwe Country Manager Benelux Puma

Nieuwe Country Manager Benelux Puma
  • Food-en-retail
  • 19 jan 2022 @ 14:36
  • 24174 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanaf 1 maart 2022 treedt Gerwin Willemsen (zie foto boven) in dienst als nieuwe Country Manager van Puma Benelux. Hij neemt het stokje over van de huidige Country Manager Bas van den Bemt.

In deze rol is Willemsen verantwoordelijk voor alle strategische sales- en marketingactiviteiten, alsmede alle operationele activiteiten met betrekking tot de Benelux regio.

Met ruim 15 jaar sales- en marketingervaring binnen de Sporting Goods- en FMCG branche is Willemsen volgens Puma ‘een belangrijke toevoeging voor het sportmerk.’ Zo heeft hij verschillende functies binnen adidas Benelux bekleed, met de rol van sales director voor de digitale wholesale accounts als meest recentelijke. Willemsen brengt volgens Puma niet alleen management-, marketing-, en salesexpertise met zich mee, tevens beschikt hij over skills op het gebied van businessplanning en besluitvorming, opgedaan in de jaren waarin hij werkzaam was in de FMCG-industrie.

Willemsen: ‘De resultaten van Puma in de Benelux zijn de afgelopen jaren erg goed. Dat komt mede door een nauwe samenwerking met sportretail en door een sterk team. Ik kijk er erg naar uit om zowel met de retailers als met het team de positie van Puma in de Benelux verder te versterken.’

 

 

Redactie MarketingTribune

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken