Vernieuwde herenmode-afdeling en parterre bij de Bijenkorf Amsterdam

- Food-en-retail
- 10 jan 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ConceptenKlantenWinkelen
- 10 jan 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
De herenmode afdeling op de eerste verdieping van de Bijenkorf Amsterdam heeft een metamorfose gehad. Er zijn nu prachtige nieuwe shops van onder andere Sandro, Tommy Hilfiger, Profuomo en Armani te vinden.
Onlangs zijn ook de nieuwe luxe boutiques van Gucci, Prada, Valentino, Moncler en Burberry geopend en in maart 2024 opent de shop van Balenciaga zijn deuren, zo meldt het warenhuis. Met de opening van de Louis Vuitton boutique dit voorjaar is de vernieuwing van herenmode afdeling volgens de Bijenkorf compleet.
'Dit is een nieuwe en ongeëvenaarde shopervaring voor mannen: de mooiste collecties van de meeste exclusieve merken bij elkaar op 4.000 m2', zegt Debbie Pegels, Head of Buying Menswear and Kids.
Ook de parterre van de Bijenkorf Amsterdam is grondig onder handen genomen. In de centrale hal zijn nieuwe shops van Burberry, Loewe en Moncler geopend en de shop van Tiffany & Co. werd compleet vernieuwd.
Bij Burberry is momenteel de nieuwste collectie onder leiding van Daniel Lee te vinden. Moncler biedt een groot aanbod in jassen. Het merk is bekend om de hoogwaardige materialen, technische innovatie en het stijlvolle design. De shop van Loewe is extra groot met een breed aanbod aan accessoires en ready-to-wear items. De vernieuwde Tiffany & Co-shop is de mooiste van Europa en biedt een private shopping lounge.
Zodra je de Bijenkorf binnenloopt ervaar je het warme gevoel van schoonheid, stijl en luxe in een toegankelijke en uitnodigende setting. Nergens anders vind je zoveel bijzondere merken onder één dak', belooft tenslotte Willemijn Valk, Head of Buying Womenswear, Lingerie and Accessories van het luxe en legendarische Amsterdamse warenhuis op de Dam.
(PvWK, foto boven: Burberry-shop Amsterdam / Bijenkorf)
De nieuwe Valentino shop
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Louis Vuitton
- opening
- shop-in-shop
- Moncler
- warenhuis
- boutique
- retail
- Prada
- Sandro
- Valentino
- luxe
- Bijenkorf
- Gucci
- Balenciaga
- Profuomo
- Armani
- Dam
- Tommy Hilfiger
- Burberry
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management