Frans Bauer rapt voor Uber Eats
- Food-en-retail
- 1 okt 2024 @ 11:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 okt 2024 @ 11:43
- Sjaak Hoogkamer
Met "Eerst iets lekkers", neemt zanger Bauer zijn fans mee in de wereld van het rappen voor een nieuwe samenwerking met Uber Eats.
Bauer staat bekend om zijn levensliederen. Ook maakt hij geen geheim van de worsteling met zijn gewicht. Vorig jaar meldde hij nog trots in de Linda dat hij meer dan 30 kilo was afgevallen. Maar op weg naar Ahoy, waar hij op vrijdag 18 en zaterdag 19 oktober zal optreden, is hij weer op dieet.
De rap is speciaal geschreven voor de nieuwe campagne van maaltijdbezorger Uber Eats, waarin Bauer de hoofdrol speelt. Bauer: ‘Het rappen is natuurlijk allemaal met een vette knipoog. Ik probeer af te vallen, maar dat is alleen vol te houden als je ook af en toe iets lekkers neemt, en dat hoeft niet ongezond te zijn. Of het nu goed of slecht gaat, eten is voor mij altijd een positief moment om blij van te worden. Je moet jezelf af en toe ook gewoon belonen.’
Uber Eats is blij met de samenwerking. ‘Frans is een van de meest geliefde artiesten in Nederland. Het is een plezier om met hem samen te werken en te zien hoeveel positieve energie er van hem afstraalt. En daarnaast is het hartstikke gaaf dat Frans zich speciaal voor Uber Eats in de rapwereld heeft gestort,’ aldus Nick Hilhorst, interim General Manager bij Uber Eats Nederland.
Bauer is rappend en zingend te zien en te horen in drie verschillende commercials die vanaf 1 oktober live zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




