Hornbach voor zevende maal op zoek naar beste klusser van Nederland

- Food-en-retail
- 31 okt 2024 @ 09:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 okt 2024 @ 09:19
- Michiel van Zaane
Bouwmarkt Hornbach is alweer/nog steeds (doorhalen wat niet van toepassing is) op zoek naar de beste klusser van Nederland. Heel klussend Nederland kan weer strijden om de jaarlijkse eeuwige roem en een gouden hamer.
Hornbach roept met een multimediale campagne alle heldhaftige doe-het-zelvers en klusprofessionals op mee te doen aan de kluscompetitie. De finale om de titel “De Beste Klusser van Nederland 2024” is zaterdagavond 23 en 30 november om 18.00 uur te zien bij RTL 7. Een nieuwe samenwerking tussen RTL, Ad Alliance en Hornbach, die de verkiezing dit jaar voor de 7e keer organiseert.
Nederland Klusland
‘Nederland klusland’, zegt Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing van Hornbach. ‘Onder de noemer van “de beste klussers kopen in bij de beste bouwmarkt”, is er maar 1 bouwmarkt die deze prijs kan uitreiken. Elke dag weer ontvangen we vele klussers in onze bouwmarkten. Ze vinden bij ons alles wat ze nodig hebben om de grootste en meest creatieve projecten te realiseren. Het zijn de ‘normaalste’ mensen die met blote handen de grootste resultaten bereiken. Wij vinden dat deze helden het grootst mogelijke podium en alle eer verdienen. En dat krijgen ze met “De Beste Klusser van Nederland”, de competitie die Hornbach dit jaar voor de zevende keer organiseert. Na een bloedstollende voorronde volgt de eindstrijd in een spannend tv-format en kan heel Nederland de 40 beste klussers van Nederland bij RTL in actie zien. Bloed, zweet, tranen, tegenslagen en overwinningen volgen elkaar in hoog tempo op als de deelnemers met liefde en met blote handen uitdagende klusprojecten aanpakken. En dat gaat gepaard met veel humor, vakmanschap en kennis.’
Samenwerking
Tijdens de competitie gaat de beste bouwmarkt van Nederland op zoek naar, de naam zegt het al, de beste klusser van Nederland. Bij die zoektocht staan de klussers en hun projecten centraal. Elk jaar wordt de strijd groter en indrukwekkender. Dit jaar gaat HORNBACH hiervoor een bredere samenwerking aan met RTL en Ad Alliance en wordt de eindstrijd als onderdeel hiervan op RTL 7 uitgezonden. Jan Bartelings, Content & Business Manager bij RTL zegt hierover: HORNBACH is een merk met een bijzondere ambitie. We zijn dan ook verheugd dat we vanuit RTL 7 met HORNBACH een samenwerking hebben kunnen vormgeven die deze ambitie belichaamt. Niet alleen gaat HORNBACH in hun tv-programma op zoek naar ‘De Beste Klusser van Nederland’, ook lanceren we aansluitend het miniformat ‘Klushelden’ van 1 minuut dat in de avond op RTL 7 te zien is. Hierin belichten we klussers uit Nederland die gewoon ogen, maar buitengewone klusprojecten hebben weten te realiseren. Een samenwerking die goed bij de merken past en veel moois voor de toekomst belooft.
Landelijke multimediale campagne
In oktober riep Hornbach zoveel mogelijk heldhaftige doe-het-zelvers en klusprofessionals op om zich in te schrijven voor “De Beste Klusser van Nederland 2024”. Daarvoor zette de doe-het-zelf-keten een landelijke multimediale mediacampagne in met tv, radio, Out of Home, print en digitale media. Alle klussers konden via de campagnepagina foto’s en video’s uploaden van hun ultieme klusprojecten die ze met eigen handen hebben gemaakt. De 40 deelnemers die met hun inzending de meeste indruk maakten, gaan eind november de strijd met elkaar aan tijdens de finale. Een vakjury bepaalt dan wie de winnaar wordt en de felbegeerde titel, eeuwige roem en de ‘Gouden Hamer’ in ontvangst mag nemen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers