Ngage Media en Interbest sluiten aan bij Outreach

  • Media
  • 21 jun 2019 @ 15:29
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaBereikOutdoorReclame

Ngage Media en Interbest worden per direct lid van Outreach, de alliantie van Nederlandse buitenreclame-exploitanten. Beide bedrijven werden dit voorjaar overgenomen door het Britse Ocean Outdoor.

Buitenreclame groeit de afgelopen jaren met 6 procent per jaar. Vooral digitale buitenreclame maakt een stormachtige ontwikkeling door waarbij de noodzaak van de cijfermatige onderbouwing van de opbouw van bereik cruciaal is. 

Outreach heeft op 18 juni een tender uitgeschreven voor een grote update van het bestaande bereiksonderzoek voor de buitenreclame. Hierbij staat onderzoek van digitale buitenreclame centraal. 

Versplintering tegengaan

Eric Kip, voorzitter Outreach is erg blij met de toetreding van Ngage Media en Interbest: 'Binnen een steeds verder versplinterend medialandschap is Outreach continu gefocust op een verdere versterking van het medium buitenreclame. Daarom zijn wij blij dat Ngage Media en Interbest hebben besloten lid te worden van Outreach op het moment dat de tender is uitgeschreven. De expertise van Ocean Outdoor is meer dan welkom in het selectieproces van de tender.'

Het Britse outdoor-bedrijf Ocean Outdoor heeft Interbest en Ngage Media dit voorjaar overgenomen. Niet eerder deed het sinds kort beursgenoteerde bedrijf een overname op het Europese vasteland.

Outreach is een samenwerkingsverband tussen Exterion Media, JCDecaux, OVMedia, Hillenaar, Centercom, ClearChannel Nederland en MMD Media. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken