inZIGT campagne van mediabureau ZIGT

  • Media
  • 21 apr 2020 @ 09:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Mediabureau ZIGT heeft een nieuwe campagne gelanceerd onder de noemer “Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen”.

Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds de coronacrisis.

De Research & Intelligence afdeling van ZIGT heeft eigen data en resultaten uit overige onderzoeken geanalyseerd en levert continu deze inzichten aan haar strategen en relaties. Enkele van deze inZIGTen zijn vastgelegd in een infographic. Wat is er veranderd aan het mediagedrag van de Nederlandse consument? Wat werkt nu nog wel en wat niet meer?

Infographic-Corona-ZIGT.pdf

ZIGT gelooft dat je ook nu zichtbaar moet zijn, maar, met een relevante boodschap en met gebruik van actuele data. Het maakt dat ook ZIGT haar eigen campagne hierop heeft aangepast, waarbij een aantal van de inZIGTen centraal staan. De inZIGTen zijn te horen op radio en te zien op digitale snelwegmasten van Ocean en Hillenaar. En daarnaast uiteraard via social en display op relevante vakmedia.  

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken