De Speld presenteert 150 Jaar De Speld: Deel 1
- Media
- 26 sep 2022 @ 14:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 sep 2022 @ 14:24
- Sjaak Hoogkamer
Ter ere van het 150-jarige bestaan van de meest betrouwbare nieuwsbron De Speld wordt een bundeling uitgegeven van de beste artikelen uit hun rijke geschiedenis.
Bij de samenstelling is, aldus het persbericht van De Speld (echt waar!), gekeken naar de artikelen die het verloop van de wereldgeschiedenis het meest bepaald hebben, de stukken die in ons aller geheugen gegrift staan, de stukken die verplichte kost zijn in het onderwijs, de stukken waarmee menig ramp is voorkomen, de stukken waarmee ziektes zijn genezen.
Het erkende wereldwonder bestaat uit zo’n 200 artikelen tentoongesteld op 176 pagina’s. Met speciale aandacht voor de overvloed aan onbehagen, de toekomst en non-food.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes