FD Persoonlijk gerestyled

FD Persoonlijk gerestyled
  • Media
  • 8 sep 2023 @ 10:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

FD Persoonlijk, het weekendmagazine van Het Financieele Dagblad, verschijnt met ingang van komend weekend in opgefriste vorm.

De eerste vernieuwde FD Persoonlijk verschijnt op zaterdag 9 september. Het magazine zet naar eigen zeggen ‘in op maatschappelijke betrokkenheid en verwelkomt nieuwe columnisten en rubrieken.’

Het vernieuwde FD Persoonlijk kenmerkt zich volgens de krant ‘door opvallende fotografie en heldere vormgeving. Ook verbreedt de redactie de pijlers cultuur en lifestyle en maakt maatschappelijke betrokkenheid tot een vaste waarde van het magazine.’

‘De vernieuwingen markeren de volgende stap voor FD Persoonlijk’, aldus Thomas de Heide, chef FD Persoonlijk. ‘Het debuutnummer weerspiegelt de veelzijdigheid van onze samenleving. Met de nieuwe opzet zijn we nog beter in staat om de drukbezette FD-lezer slimme inzichten op te laten doen, een spiegel voor te houden en op de hoogte te brengen van zaken die het leven mooi maken.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken