FD Persoonlijk gerestyled
- Media
- 8 sep 2023 @ 10:38
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 sep 2023 @ 10:38
- Sjaak Hoogkamer
FD Persoonlijk, het weekendmagazine van Het Financieele Dagblad, verschijnt met ingang van komend weekend in opgefriste vorm.
De eerste vernieuwde FD Persoonlijk verschijnt op zaterdag 9 september. Het magazine zet naar eigen zeggen ‘in op maatschappelijke betrokkenheid en verwelkomt nieuwe columnisten en rubrieken.’
Het vernieuwde FD Persoonlijk kenmerkt zich volgens de krant ‘door opvallende fotografie en heldere vormgeving. Ook verbreedt de redactie de pijlers cultuur en lifestyle en maakt maatschappelijke betrokkenheid tot een vaste waarde van het magazine.’
‘De vernieuwingen markeren de volgende stap voor FD Persoonlijk’, aldus Thomas de Heide, chef FD Persoonlijk. ‘Het debuutnummer weerspiegelt de veelzijdigheid van onze samenleving. Met de nieuwe opzet zijn we nog beter in staat om de drukbezette FD-lezer slimme inzichten op te laten doen, een spiegel voor te houden en op de hoogte te brengen van zaken die het leven mooi maken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

