Eerste prijsvergelijker van online maaltijdbezorgers
- Online
- 27 jun 2018 @ 11:46
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - OnlineE-commerce
- 27 jun 2018 @ 11:46
- Redactie Online
Bitebuddy.nl is de eerste website in Nederland waar het mogelijk is om eenvoudig de verschillende prijzen en bezorgtijden van online maaltijdbezorgers te vergelijken. . Het vergelijkingsplatform werkt samen met partijen als Deliveroo, Hungry en Thuisbezorgd.
Bitebuddy is een initiatief van Sven van Rooijen, Ton Dirkx en Stacey McKenzie-Vass. Van Rooijen: ‘Wij weten uit eigen ervaring dat het online bestellen van een maaltijd soms onoverzichtelijk kan zijn. Zo rekenen bezorgdiensten verschillende prijzen voor de bezorging van dezelfde maaltijd van hetzelfde restaurant. Dan heeft de ene dienst een week gratis bezorging, en de ander 20 procent korting op dinsdag. Ook zagen wij een verschil in de aangeboden bezorgtijden. Het bracht ons op het idee deze data te bundelen en een actueel overzicht te creëren, zodat je altijd weet waar je de beste deal kunt vinden.’
Ondanks dat de website zojuist gelanceerd is, denken de oprichters van Bitebuddy al aan de toekomst. ‘We zijn hard op weg om meer maaltijdbezorgers aan ons te binden’, aldus Dirkx. ‘Daarnaast willen we de website verder optimaliseren en ons richten op zaken die de consument blij maken. Daarbij kun je denken aan kortingsacties of een eigen account met favorieten. We zijn dus zeker nog niet klaar.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
Laatste Nieuws
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

